Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Sparkles, Eve
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

Sparkles, Eve Empty
BerichtOnderwerp: Sparkles, Eve   Sparkles, Eve Emptyza sep 27, 2014 9:32 pm




Eve Sparkles


"Plant!Plant!"
Eve- Wall.e- Cobie Smulder
25 – 3 april 1989

Timeline


Eve is ontstaan in haar huis the Axion. Niet alleen woonde er robots, maar ook mensen. Ze woonde allemaal in een ship in de ruimte. Eve was gemaakt om op een dag uitgezonen te worden naar planeet aarde, om te gaan kijken of er al weer iets van leven terug was gekomen. Want als dat weer was terug gekomen, konden de mensen weer naar planeet aarde terug keren. Wel vroeg ze zich steeds af als ze de mensen weer terug gingen naar aarden. Of hun dan werden achter gelaten en vergeten? Aangezien ze dan weer hun eigen leven hebben en hun niet meer nodig hebben.

Het was eindelijk de dag dat eve werdt uitgezonden door The Axiom naar de aarde, om naar iets van leven te zoeken. Toen ze eenmaal op aarde kwam, begon ze alles te onderzoeken en te scannen in de hoop van iets van leven te vinden. Tijdens het zoeken kwam ze Wall-e tegen, die ze eerst niet veel aandacht gaf. Er kwam een zand storm en de mede robot redde haar, door haar naar zijn huis te brengen. In zijn woning liet hij allemaal dingen zien die hij had verzamelt op planeet aarden. Toen Wall-e haar een plantje liet zien, scande Eve het en viel ze uit.  


Analysis


Eve is een persoon ie bezorgd is om anderen mensen en die er graag voor iemand is. Ook is ze een heel zorgzaam persoon. Als Eve je mag dan zit je goed bij haar, dan zal ze alles er voor doen om jou te beschermen. Ook kan ze goed naar luisteren en als je haar een opdracht of missie geeft dan zal die met alle plezier uit voeren. Maakt haar niet uit hoe gevaarlijk het zal zijn, want ze is nogal een dapper persoon.


Connections


Ik heb gekozen voor Eve, omdat ik heel erg van robots hou. En me beter in haar karakter zal kunnen komen dan van Wall-e zelf. Daarlangs had ik al een mannelijke karakter hier en leek het me gewoon ontzettend leuk om ook nog een vrouwelijke te hebben. Daarlangs sprak ze me ook erg aan, omdat ze best lieftallig is maar ook badass kan zijn.

De faceclaim is Cobie Smulder. Ik heb voor haar gekozen, omdat ik haar mooi vind. En omdat ze ook gewoon badass en lieftalige karakters heeft gespeeld, daarlangs is ze in het echt ook lieftalig en badass dus ja.


Details


- Ze houdt van aardige mensen.
- Als je aardig tegen haar bent, zal ze je niks kwaads doen.
- Graag zou zal ze als agente willen werken.
- Als je een van haar vrienden kwaad zal doen, dan zal ik rennen als ik jou was.
- Als je haar bevriend met haar bent of een relatie met haar hebt. Zal ze alles voor je doen om je vrolijk te krijgen en te beschermen.
Olaf Luna
Why is a raven like a writing desk  1 post
How does this work  1 post
It's my lucky day 3 post
Begining of a new adventure 7 post
Chasing neon lights 1 post


This app was written by Sascha .
[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Sparkles, Eve Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparkles, Eve   Sparkles, Eve Emptyzo sep 28, 2014 10:59 pm

Accepted!

Prachtige application! We kijken er naar uit om met je te RPGen. Veel plezier met je nieuwe character!

faceclaimcharacter lijstwho's who
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: to come alive :: accepted-