Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Tramp, Newt
Newt Tramp

Newt Tramp


Aantal berichten : 40

Character sheet
Character: Tramp
Status:
Quote:

Tramp, Newt Empty
BerichtOnderwerp: Tramp, Newt   Tramp, Newt Emptyma sep 29, 2014 7:41 pm




Newt Tramp


"Look, there's a great big hunk of world down there, with no fence around it."
Tramp - Lady and the tramp - Thomas Brody Sangster
17 jaar - 16 mei


Timeline


Newt heeft een redelijk apart leven achter de rug. In de geanimeerde wereld is hij geboren in een gezin. Echter was het duidelijk niet de bedoeling dat de honden die zijn ouders waren, een pup kregen. Hij werd op straat gezet en moest al op jonge leeftijd voor zichzelf zorgen. Hij werd opgevangen door een groep straathonden, waar hij langzaam zijn plek kreeg en een beetje de leider van de groep werd. Hij ontmoette Lady en liet haar zien dat de wereld uit meer bestaat dan alleen een huis. Een jaar geleden kwam hij door een scheur naar Realiteit.

Newt is nu dus een jaar in Realiteit. Aan zijn karakter is bijna niets veranderd. Hij is nog steeds vrolijk, en heeft lak aan de regels. Hij is wel erg aardig en als je zijn vriend bent zal hij het altijd voor je op nemen. In de woonwijken is hij niet echt geliefd, hij is al een paar keer weggejaagd.


Analysis


Newt is een vrolijke, actieve jongen. Hij heeft lak aan de regels, en leeft op straat. Hij jat eten, eigenlijk alles wat hij nodig heeft om in leven te blijven. Vrienden maakt hij snel, en makkelijk, maar hij laat niet snel mensen echt dichtbij hem. Newt is een beetje een apart persoon, maar zeker niet onaardig.


Connections


Naam: De voornaam, Newt, heb ik gekozen omdat ik het een leuke naam vind, en redelijk aan het crushen ben op het personage newt van de maze runner. De achternaam, Tramp, dat lijkt me voor de hand liggend.
Faceclaim: Thomas Brody Sangster. Hij speelt dus Newt, en ik moest gewoon iets met hem doen. Ik zie hem best wel als een Peter Pan persoon, dus ging ik zoeken welk karakter nog redelijk dicht bij PP staat, en dat is dus Tramp.
Leeftijd: Ik heb zelf niet het idee dat Tramp in de film echt volwassen in, dus heb ik voor 17 jaar gekozen.


Details


3 posts
2 posts


This app was written by Julya.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Tramp, Newt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tramp, Newt   Tramp, Newt Emptydi sep 30, 2014 8:01 pm

Accepted!

Prachtige application! We kijken er naar uit om met je te RPGen. Veel plezier met je nieuwe character!

faceclaimcharacter lijstwho's who
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: to come alive :: accepted-