Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay

GebruikersgroepenGebruikersgroepen  IndexIndex  GebruikerslijstGebruikerslijst  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel | .
 Evenement
Anna Kjellberg
Admin

Aantal berichten : 191
Leeftijd : 21

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

BerichtOnderwerp: Evenement   vr okt 03, 2014 1:59 pm

Om wat meer activiteit en motivatie te trekken om te posten, leek het me leuk om een evenement te houden op de site. Nu is alleen mijn probleem dat ik niet goed weet wat voor evenement er gehouden moet worden. In de lente was er al een kermis, en op zich kan dat opnieuw gehouden worden maar dan met een ander thema natuurlijk, maar het leek me ook leuk om iets anders te verzinnen. Ik denk dat jullie als leden ook goede ideeën hebben voor de site, en daarom vraag ik nu jullie advies! c:

Wat voor evenement zouden jullie willen zien op Promise?

H-hi me? oh, uh... hi.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://promise.actieforum.com
Alec Haitéir

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 22

Character sheet
Character: The Mad Hatter
Status: Mad?
Quote: Do I need a reason to help a pretty girl in a very wet dress?

BerichtOnderwerp: Re: Evenement   vr okt 03, 2014 2:44 pm

Misschien iets met Halloween? Een groot halloween feest of zo?

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Newt Tramp

Aantal berichten : 40

Character sheet
Character: Tramp
Status:
Quote:

BerichtOnderwerp: Re: Evenement   vr okt 03, 2014 3:42 pm

Dat er verkleedde halloween mensen rond lopen, npc, en dat de chars dat eerst niet snappen en bang zijn of ze zelfs aanvallen ofzo. En dat ze dan leren dat het erbij hoord. Zo iets?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tod Murphy

Aantal berichten : 32
Leeftijd : 20

Character sheet
Character: Toothless
Status: Where is Hiccup?
Quote: *Growls*

BerichtOnderwerp: Re: Evenement   za okt 04, 2014 12:48 pm

We kunnen ook misschien proberen terug wat leven te gooien in dat plot door bv de voorwerpen die behoren tot iemand die inactief is te geven aan iemand die wel actief is =o

& iets met Halloween lijkt wel grappig x]

I LOOKED AT HIM...AND SAW MYSELF
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rolo Hood

Aantal berichten : 15

Character sheet
Character: Robin Hood
Status:
Quote: Ah, but remember faint hearts never won fair lady. Fear not, my friends.

BerichtOnderwerp: Re: Evenement   zo okt 05, 2014 8:18 pm

Voor Halloween zou ik een griezeltocht voorstellen. Bijvoorbeeld dat de characters in random groepjes worden gemixt en ieder een eigen wandelroute krijgt om af te struinen. Er kunnen dan een aantal steekwoorden worden gegeven om aan te geven wat er dan precies tijdens hun griezeltochten gebeurd, maar voor de rest mag men dat met elkaar afspreken of gewoon RPGen?

"This will be my greatest performance."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ali Ababwa

Aantal berichten : 13
Leeftijd : 18

Character sheet
Character: Aladdin
Status: Living in the streets
Quote: Trouble? No way. You're only in trouble if you get caught.

BerichtOnderwerp: Re: Evenement   zo okt 05, 2014 8:20 pm

Iets met Halloween zou inderdaad wel toepasselijk zijn. Het idee van Rolo vind ik wel interessant ^^

Admin

Aantal berichten : 191
Leeftijd : 21

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

BerichtOnderwerp: Re: Evenement   zo okt 05, 2014 11:44 pm

Een griezeltocht lijkt me heel nice, en ook best makkelijk te organiseren. Ik weet niet of indelen in groepen echt een goed idee is, aangezien ik daar op fora eigenlijk alleen slechte ervaringen mee heb. Ik denk dat je beter mensen zelf hun groepjes kunt laten vormen, zodat iedereen een RPG partner heeft waar hij of zij goed mee om kan gaan. Natuurlijk is er dan wel de mogelijkheid om ergens een aanvraag voor een griezeltocht partner te plaatsen.
Steekwoorden lijkt me inderdaad ook handig, zodat men niet volledig in het duister tast.

Wat me ook leuk lijkt voor Halloween, is een Trick or Treat evenement, al zou ik niet precies weten hoe dit uitgevoerd zou moeten worden. Het makkelijkst is gewoon mensen topics laten openen die bij het evenement horen, en daar een beloning bij geven. Misschien een hogere beloning voor het aantal posts dat geplaatst is per account? Al weet ik niet zeker wat er te bedenken is aan beloningen waar mensen echt voor zouden willen posten.

Beide uitvoeren zou ook kunnen, al vraag ik me af of dat niet te veel is. Ik zou het niet raar vinden aangezien Halloween in Amerika best actief gevierd wordt, maar er moet dan wel van beide activiteiten gebruik worden gemaakt, vind ik.

Ik vind inderdaad ook dat het plot weer wat op gang gebracht moet worden, en de beste manier is om, zoals genoemd, de voorwerpen aan andere mensen te geven. Ik ga hiervoor eerst nog even kijken of er nog aanpassingen gemaakt moeten worden aan het plot, en of de oude eigenaren eventueel nog actief willen worden. Hier kom ik op terug. xD

H-hi me? oh, uh... hi.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://promise.actieforum.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Evenement   

Terug naar boven Go down
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: found in a faded dream-