Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay

GebruikersgroepenGebruikersgroepen  IndexIndex  GebruikerslijstGebruikerslijst  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel | .
 Forever alone [Amy Kerato]
Stodd Uma

Aantal berichten : 41
Leeftijd : 17

Character sheet
Character: Spirit [Spirit: stallion of the cimarron]
Status:
Quote: niemand kan me remmen, niemand zal me temmen, nee nooit!!!

BerichtOnderwerp: Forever alone [Amy Kerato]   zo okt 12, 2014 7:40 pm

Stodd slenterde door de straten. Hij was het hier meer dan beu. De stad, de mensen, alles was niet zoals hij het wou, zoals hij dacht dat het zou moeten zijn, zoals hij het zich herinnerde. Voor zover hij zich nog iets herinnerde. Even keek de man naar zijn handen. Ze waren nog vuil van de benzine van de auto die hij net gerepareerd had. Dingen repareren was het enige dat hij kon. Het enige waar hij nog iets van snapte. Hij had al weken heel het stadje doorzocht en had niets gevonden. Niets dat hem ergens aan herinnerde. Hij keek weer voor zich uit, hij was toch nutteloos en snapte niets van alles om hem heen. Waarom was het zo moeilijk om iets te herinneren. Waarom toch.

Terwijl zijn voeten hem naar het park brachten keek hij vol heimwee naar het gras. Heimwee naar waar? Vroeg hij zich af, hij wist het niet. Zou hij het ooit te weten komen? Hij hoopte het met heel zijn hart. Hij keek naar beneden, naar het gras en daarna naar zijn voeten. Vol afschuw keek hij ernaar. De man wist niet waarom, maar hij haatte zijn voeten. Hij kon er niet deftig mee lopen. In het begin kon hij er zelf niet op lopen. Stodd keek om zich heen en zag op één van de bankjes iemand zitten. Hij liep er naartoe. ’Hallo, mag ik hier komen zitten?’ vroeg hij rustig.

andere onderschriften:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://cosmic-fall.actieforum.com/forum
Amy Kerato

Aantal berichten : 29
Leeftijd : 18

Character sheet
Character: Amalthea/The unicorn
Status: Gezond
Quote: I am the only unicorn there is? The last?

BerichtOnderwerp: Re: Forever alone [Amy Kerato]   zo okt 19, 2014 7:27 pm

Met een neutrale blik in haar ogen wandelde Amy door het park, terwijl ze goed om zich heen keek om te zien of er ergens iets aan de hand was, wat op dit moment gelukkig niet het geval leek te zijn. Het was dan wel haar baan om hier een oogje in het zeil te houden, maar voor haar voelde het niet echt als werk. Het was eerder ontspanning en vooral een gewoonte om door een gebied te wandelen waar meer natuur was dan invloed van de mens. Ze had het vroeger altijd al gedaan en ze hoopte dat ze het nog een lange tijd zou doen, ook al was dit dan niet haar oorspronkelijke woonplaats. Een aantal minuten later keek ze op naar een klok die naast het pad stond, waarbij de wijzers op half één stonden. Op dat moment realiseerde Amy zich dat ze honger had en ze op het dichtstbijzijnde bankje zitten.

Toen ze eenmaal goed en wel op het bankje had plaatsgenomen, haalde ze haar tas tevoorschijn en haalde daar een plastic bakje uit waar wat boterhammen in zaten. Ze nam er één van en stopte de rest weer terug in de tas. Ze keek wat afwezig voor zich uit terwijl ze zat te eten en hield een vogel in de gaten dat een paar meter verderop wat rondscharrelde. ’Hallo, mag ik hier komen zitten?’ hoorde ze een stem vragen toen ze net haar boterham op had en die haar uit haar gedachten haalde. Zodra ze omkeek zag ze de persoon die haar de vraag had gesteld: een man die een aantal jaar ouder was dan haar – of toch, in deze wereld – met onverzorgd, zwart haar en een wat… onelegante houding. Ondanks zijn wat onverzorgde uiterlijk glimlachte Amy naar hem en klopte naast zich op het bankje. “Ja hoor, dat is geen probleem,” zei ze, waarna ze wachtte tot de man naast haar kwam zitten.

Aantal berichten : 41
Leeftijd : 17

Character sheet
Character: Spirit [Spirit: stallion of the cimarron]
Status:
Quote: niemand kan me remmen, niemand zal me temmen, nee nooit!!!

BerichtOnderwerp: Re: Forever alone [Amy Kerato]   di okt 28, 2014 11:45 am

Even bekeek hij de vrouw dat hem een aantal jaar jonger leek dan hem. Ze had golvend blond haar en blauwe ogen. Ook zag ze er heel wat verzorgder uit dan hij. Wat eigenlijk ook niet zo moeilijk kon zijn. Ze klopte naast zich op het bankje en even keek hij haar raar aan. Waarom zou je op een bank kloppen? Waarna ze sprak. ”Ja hoor, dat is geen probleem,” Toen ze dat zei ging hij zitten. ’Bedankt, ik ben Stodd trouwens en jij bent?’ Misschien kwam het onbeleefd of nieuwsgierig over, waarschijnlijk beiden, maar hij wist graag met wie hij te maken had en op deze plaats leek een naam veel te zeggen. Hij keek haar vriendelijk aan en haalde zijn hand door zijn haar waardoor zijn haar er nog vuiler uit zag door de olie die aan zijn handen hing. Rustig veegde hij zijn handen aan zijn broek af zodat ze wat minder vuil waren. Veel maakte dat niet uit, maarja.

andere onderschriften:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://cosmic-fall.actieforum.com/forum
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Forever alone [Amy Kerato]   

Terug naar boven Go down
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: reality :: noorder park-