Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Het algemene Chat-topic
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Volgende
Jack Gelato

Jack Gelato


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Jack Frost
Status:
Quote:

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptydo sep 18, 2014 6:35 pm

Wauw, deze lay-out is prachtig, complimenten aan degene die het heeft gemaakt. Ik ben jaloers op je prachtige codingskunsten .-.

Dit is wel het ideale moment om actief te worden 8D enkel aan het twijfelen of ik misschien niet helemaal opnieuw zou beginnen met een nieuw char en Vic weg te doen =o
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptydo sep 18, 2014 8:44 pm

Welkom terug Lisa en dankjewel voor je complimenten <33 Ik doe altijd heel erg mn best op de layouts, al vergeet ik vaak dat er ook pagina's zijn naast de hoofdpagina... kijk vooral niet op de gebruikerslijst het is verschrikkelijk.

Well, ik zie dat je nog niet heel veel met Vic had gedaan, van mij mag je gewoon het account omgooien als je dat wil en dan verplaats ik je oude application naar de prullenbak. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Jack Gelato

Jack Gelato


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Jack Frost
Status:
Quote:

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptydo sep 18, 2014 8:48 pm

De waarheid mag gezegd worden he x3 Ik weet wel een leuke code die het misschien iets overzichtelijker maakt xD

Mhoke, dan zal ik nog zien wat dat ik met hem doe c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptydo sep 18, 2014 8:52 pm

Did you just say... leuke code? O: share if u care plz.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Jack Gelato

Jack Gelato


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Jack Frost
Status:
Quote:

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyvr sep 19, 2014 12:51 pm

Hmmm, wel verschillende ideetjes maar weet nh wie ik zou neme =o
Kuzco, of michuel van eldorado of misschien die vis met al zijn littekens van nemo...of zoeke naar een villain om te spele xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyvr sep 19, 2014 7:14 pm

Oh man. Dat zijn wel echt geniale characters om uit te kiezen. Kuzco zou echt 10/10 zijn, maar ik hou ook van Miguel en Gill, gewoon Gill.. D: maak ze allemaal omg
Villains zijn ook zo leuk! Waarom zijn alle characters zo awesome. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Kiara King

Kiara King


Aantal berichten : 28
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Kiara
Status: Missing memories
Quote: "Them? Us. Look at them, they are us. Do you see any differences?"

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyvr sep 19, 2014 7:38 pm

Haaaai! Zoww mn application staat
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Gelato

Jack Gelato


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Jack Frost
Status:
Quote:

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyvr sep 19, 2014 7:39 pm

Al die leuke chars maken het echt zo moeilijk om te kiezen D: & Gill, ik bedoel een VIS die een mens wordt xDDDDDd & Kuzco is gewoon geniaal omdat hij een keizer is die een normale burger wordt ofzo & I just really like Miguel...Het is te erg 0-0
Want Wall-E is ook schattig en Kledd(?) en Metal Beak van Legend of the Guardians zijn ook awesome .-.

& Hi Ruby c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyvr sep 19, 2014 9:46 pm

alkhdfsdfugk Kludd en Metal Beak weet je hoe hard mijn Nora dan flipt xD Aaah dat zou nog best interessant kunnen worden!
Maar idd, de rest is ook zo awesome .__. Ik heb zelf ook nog een mentaal lijstje van characters die ik wel zou willen aanmaken. Dillema's, dillema's...

Trouwens! Heeft er iemand nog een actief account op Warrior Cats? Ik vind het zelf zo stom om daar reclame te maken omdat ik niet actief ben met mijn account. Reclame maken op andere plekken is natuurlijk ook zeer gewaardeerd! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Jack Gelato

Jack Gelato


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Jack Frost
Status:
Quote:

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyvr sep 19, 2014 9:50 pm

Ik zou natuurlijk één van die twee kunnen aanmaken maar dan moet ik nog een goede facelcaim vinden en dat gaat nog lastig kunnen worden .-.

Nope, ik zit niet op Warrior Cats ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas O'Malley

Thomas O'Malley


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Thomas O'Malley
Status: Trying to fit in
Quote: Aloha, auf Wiedersehen, bon soir, sayonara, and all those good bye things, baby.

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyvr sep 19, 2014 10:54 pm

*springt topic in*

Bonne nuit, darlings  :]
Ik zie een Robin Hood. En een Maid Marian. Ik gil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alec Haitéir

Alec Haitéir


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 28

Character sheet
Character: The Mad Hatter
Status: Mad?
Quote: Do I need a reason to help a pretty girl in a very wet dress?

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyza sep 20, 2014 8:40 am

Hi^^ de layout is leuk geworden! Ik ga het toch ook weer opnieuw proberen hier^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Gelato

Jack Gelato


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Jack Frost
Status:
Quote:

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyza sep 20, 2014 10:04 am

Voila, maar even een tijdelijk avatar genomen tot dat ik een goede faceclaim heb gevonden xDDd
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas O'Malley

Thomas O'Malley


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Thomas O'Malley
Status: Trying to fit in
Quote: Aloha, auf Wiedersehen, bon soir, sayonara, and all those good bye things, baby.

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyza sep 20, 2014 12:55 pm

@Lisa: Ben Barnes of Daniel Sharman vind ik op een of andere manier wel bij hem passen c:

Ooh, ik zit na te denken of ik Eva helemaal ga omgooien of gewoon een nieuw character aan wil maken... Te veel mogelijkheden. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyza sep 20, 2014 1:25 pm

Welcome back Michelle & aloha Veronica <3

Ik moest nog steeds het Wall-E plaatje uploaden voor de character lijst, maar het komt er steeds niet van >3< shame on me. Ben nu ook even afgeleid, want ik moest Firefox herinstalleren op mn mac en ben nu ál mn bladwijzers kwijt T-T Ik had een enorme lijst met Engelse RPG's waarvan ik ideeën zocht in de layouts en die zijn nu allemaal gone.. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Christoph Bjorgman

Christoph Bjorgman


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 27
Woonplaats : Over de ijssel

Character sheet
Character: Kristoff
Status: Reindeer are better than people, Sven don't you think I'm right?
Quote: "I don't take people places."

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyza sep 20, 2014 4:09 pm

Woaah, prachtige layout! I think I'm in love.

Het spijt me zo erg dat ik voor een lange tijd niets van me heb laten horen. o__o But I'm back if you'll have me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyza sep 20, 2014 4:50 pm

Maakt niet uit Nadine, tis fijn om je terug te zien! <3 En natuurlijk ben je welkom, the more the merrier! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Jack Gelato

Jack Gelato


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Jack Frost
Status:
Quote:

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyza sep 20, 2014 6:23 pm

Hihi mensjes ^_^

Hm...Logan Lerman of Dylan O'Brien, ben zelf grotere fan van Dylan maar Logan past misschien beter al ben ik niet zo'n fan van hem. Ugh dilemma's D:
& toen vond ik nh de goede grootte van de plaatjes voor in de app... >:c
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyza sep 20, 2014 8:15 pm

Als het voor Jack Frost is, dan denk ik ergens dat ik Dylan beter vind passen?? Sowieso moet je de faceclaim kiezen waar je zelf het meeste mee kan.
Je onderschrift is super fab btw. <3

Edit; De plaatjes resizen automatisch als het goed is o: Breedte is 250px. Hoogte mag verschillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Jack Gelato

Jack Gelato


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Jack Frost
Status:
Quote:

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyza sep 20, 2014 8:24 pm

I have no idea, Dylan is in ieder geval awesome en alles but...ach, ik weet het niet, de dilemma's zijn groot~

I know, en daarom had ik wat problemen omdat de kwaliteit achteruit ging bij het resizen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Olaf Luna

Olaf Luna


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 28
Woonplaats : Noord-Brabant

Character sheet
Character: Olaf
Status: -
Quote: Hi, everyone. I'm Olaf and I like warm hugs!

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyza sep 20, 2014 9:29 pm

Ollah ik ben nieuw hier >.< Ik ben hier opgekomen door dat Rolo er over begon te praten en ik prinses Doos ook al een tijde ook via rolo... en een andere rpg forum.

Net mijn karakterkaart gedumpt hier en nu tijd om een avatar en onderschrift te maken \0/
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Gelato

Jack Gelato


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Jack Frost
Status:
Quote:

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyzo sep 21, 2014 12:44 pm

Pfoe, eindelijk de app van Jack klaar xD
& hi Sascha c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Olaf Luna

Olaf Luna


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 28
Woonplaats : Noord-Brabant

Character sheet
Character: Olaf
Status: -
Quote: Hi, everyone. I'm Olaf and I like warm hugs!

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyzo sep 21, 2014 4:01 pm

Hi lisa ^^


Whooh ben geacepteert \0/ Nu een postsheet maken en misschien een telefoon dingetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Gelato

Jack Gelato


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Jack Frost
Status:
Quote:

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyzo sep 21, 2014 6:13 pm

Ugh, heb echt zin om de rp in te duiken met Jack xD but wil ook How to train a dragon 2 zien dat wordt hem dus niet want kan geen goede download vinden .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olaf Luna

Olaf Luna


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 28
Woonplaats : Noord-Brabant

Character sheet
Character: Olaf
Status: -
Quote: Hi, everyone. I'm Olaf and I like warm hugs!

Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Emptyzo sep 21, 2014 6:38 pm

Dan doe je dat toch. Ow niet D: Ik had laatst wel een goeie kwaliteit binnen kunnen halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 10 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Olaf en Eve topic's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: about fairytales :: general chat-