Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay

GebruikersgroepenGebruikersgroepen  IndexIndex  GebruikerslijstGebruikerslijst  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel | .
 Beginners' guide
Anna Kjellberg
Admin

Aantal berichten : 192
Leeftijd : 21

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

BerichtOnderwerp: Beginners' guide   vr apr 04, 2014 10:33 pm

Stap 1: Lezen

Zoals op elke RPG, willen  we dat eerst de regels en het plot goed doorgenomen worden, om eventuele verwarringen te vermijden. Natuurlijk kan het voorkomen dat alles nog niet duidelijk is. Daar hebben wij een forum voor waar je mag posten. Dan zal het zo snel mogelijk aangepast worden.

Stap 2: Character kiezen

Heb je de regels gelezen en ben je nog niet afgeschrikt? Fantastisch! Dan is het nu tijd om een character te kiezen. Hier is een lijst met alle characters die al bezet zijn. Characters uit alle geanimeerde films zijn toegestaan. Je kan ook kijken of er nog mensen zijn die een bepaald character nodig hebben en daar eentje van aanmaken. Overleg wel met degene die de aanvraag heeft gedaan voor je je account maakt.

Stap 3: Aanmelden

Met je character in gedachten mag je een account aanmaken! De naam van je account is de naam die je character in Realiteit heeft, en bestaat uit een voor- en achternaam. Na het maken van je account mag je het character reserveren in de character lijst. Dit hoeft alleen als je meer dan een dag nodig hebt om je application te posten.
Als je nieuw bent op de site, dan zouden we het ook heel leuk vinden als je een stukje over jezelf schrijft in dit topic!

Stap 4: Application

Als je account aangemaakt is, mag je je application posten. Zo makkelijk is het. Deze post je in een nieuw topic in dit forum. Je mag de table uit de richtlijnen hier voor gebruiken, maar het hoeft niet. Nu is het tijd om te wachten tot je application geaccepteerd wordt!

Stap 5: Claims

Is je character geaccepteerd, dan is het tijd om al je claims te doen! Eerst moet je je character claimen in de character lijst, dan mag je je faceclaim posten, en als je character een baan heeft, kan je deze ook aan de lijst toevoegen. Note dat faceclaim en job claims op zich al mogen voor je application is geaccepteerd. Ik adviseer dit echter niet, omdat het zou kunnen dat je application aangepast moet worden, en het dubbel werk zou zijn als daardoor een van je claims verandert (hoewel deze kans niet groot is).

Stap 6: Voorbereiding

Een plotter is niet verplicht, maar als je het leuk vindt om plots te verzinnen zeker aangeraden. Kijk tussen de plotters, verzin scenarios die kunnen gebeuren met jouw characters en die van anderen. Ga los!
Daarnaast kan je hier een post maken als je op zoek bent naar andere characters van jouw film.

Stap 7: RPG!

Nu ben je klaar! Je character mag officieel Realiteit in. Natuurlijk mag je ook in de OOC fora komen chillen. We wensen je veel plezier en succes toe!

H-hi me? oh, uh... hi.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://promise.actieforum.com
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: a storybook of hidden tales-