Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Updates
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Updates Empty
BerichtOnderwerp: Updates   Updates Emptydo apr 10, 2014 10:37 pm


10 • 04 • 2014


Promise Me Magic is vandaag officieel 10 dagen open! In deze 10 dagen is er al een hoop gebeurd. Sinds de openingsdag zijn de leden rustig aan het binnenstromen, en al net zo rustig zijn zij de IC fora tot hun eigen aan het maken. Naast dat er nu activiteit is, zijn er ook wat kleine aanpassingen doorgevoerd.

• Er is nu een guide om beginnelingen op weg te helpen.
• Vanwege onduidelijkheid, is er een character onderdeel toegevoegd aan de regels.
• Er is een nieuw IC forum: Pet Palace. Dit is een combinatie van een dierenwinkel en een dierenasiel.
• Er is een tabel geplaatst zodat ook de leden reclame kunnen maken op andere fora!
• En nu is er dit topic voor updates!

Ik ben heel blij met de richting die de site op aan het gaan is, en ik hoop dat jullie het daar mee eens zijn. (: Zonder jullie zou het nooit hetzelfde zijn!

Sarah out!


Laatst aangepast door Anna Kjellberg op wo jun 03, 2015 9:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates   Updates Emptyzo mei 04, 2014 11:22 pm


04 • 05 • 2014


We zijn weer flink wat dagen verder, en hoewel de site nog niet is uitgestorven heerst er inmiddels flinke rust. Hopelijk kunnen we daar verandering in brengen! Ik ben al wat kleine veranderingen aan het maken aan de site en ben grotere dingen aan het voorbereiden. Voor nu, een korte update van wat er gaande is!

• Er is een kleine chatbox aan de site toegevoegd die op alle pagina's zichtbaar is - mits je deze uitklapt. De bedoeling hiervan is dat mensen makkelijker berichtjes naar elkaar kunnen sturen op ieder moment van de dag. Dit zorgt hopelijk voor meer interactie en dus meer activiteit.
• Dit betekent dat de chatbox onderaan de pagina weggehaald is. Als er belang bij is om deze terug te brengen, dan is dit mogelijk.
• Het klimaat van Realiteit is vastgesteld als een Cfa klimaat, met warme zomers en milde winters.
• Er zijn inmiddels 17 accounts aangemaakt, waarvan er 7 af zijn! Prima werk allemaal!
• Binnenkort zal er een actief plot verschijnen voor de liefhebbers.

• Alle reservaties die stonden zijn weggehaald omdat ze verlopen waren en de eigenaren van de aanvragen niet hebben laten melden dat ze het wilden verlengen. Ook staat het zo wat netter.
• Vergeet niet om te controleren of al je claims correct zijn doorgevoerd, en vergeet ook niet om na je acceptatie je character daadwerkelijk te claimen!

Bereid je voor op meer updates! Ik ben van plan om deze RPG levend te houden, zelfs als ik het in mijn eentje moet doen (;

Sarah out!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates   Updates Emptyvr mei 09, 2014 10:01 pm


Spring fair

09 • 05 • 2014


Het is weer zo ver: de lentekermis is in Realiteit!
Eens in het jaar komen alle verschillende soorten attracties samen om de beste kermis te vormen die er bestaat. Met ontelbaar veel prijzen te winnen, verschillende adrenaline verhogende activiteiten en ook simpelere attracties voor de minder gewaagde mensen is er voor iedereen wel iets te vinden. De kermis is IC twee weken te bezoeken, al blijft het forum langer bestaan, zodat mensen hun topics niet na zo’n korte tijd al af hoeven te sluiten.
De kermis is een spektakel voor jong en oud.  Iedereen is er dan ook van harte welkom.
Wat betreft attracties, laat ik het over aan jullie verbeelding. Ik neem aan dat de meeste mensen wel bekend zijn met de attracties die zich op een kermis bevinden. Ga maar uit van het standaard gebeuren: enkele achtbanen, een reuzenrad, veel dingen met prijzen die bijna onmogelijk te winnen zijn, een spookhuis, een spiegelhuis, en ga zo maar door.

Het forum is hier te vinden, in een nieuwe categorie speciaal voor evenementen. Vanaf nu kunnen leden dus zelf ook dingen organiseren! Als er iets is wat jij voor de hele site wil doen, stuur mij dan een PB en ik zal kijken hoe het geregeld kan worden. Voor nu, veel plezier op de lente kermis! Very Happy

Sarah out!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates   Updates Emptyza mei 10, 2014 1:38 pm


10 • 05 • 2014


Ik weet het, ik gooi jullie allemaal dood met nieuwe updates, maar er is weer ontzettend veel gebeurt de afgelopen week en het leek me alleen maar correct om het even allemaal op een rijtje te zetten. De activiteit is ook weer terug aan het komen, en daar worden wij heel gelukkig van!

• Voor wie het nog niet door had: De chatbox zit verstopt achter een klein knopje rechts onderin je beeld. Klik hem om de chat te openen!
• Er is een nieuw IC forum: Het Idina Theater. In dit theater is van alles wat met zang, dans en acteren te maken heeft.
• Er is een blokje aan de regels toegevoegd: Setting. Hier in staat onder andere het klimaat wat laatst is vastgesteld, en andere informatie over Realiteit die nuttig kan zijn.
• bwdirectory op Tumblr heeft een advertentie voor ons gepubliceert! Klik hier voor het bericht, en like en reblog als je kan!
• Er is een evenementen categorie aangemaakt, waar ook evenementen die door leden georganiseerd zijn in kunnen komen te staan!
• Dianta (Clarence Montgomery) heeft een nieuwe afbeelding gemaakt voor het 'Wie zijn er online' blokje! Check it out!

•  Leden, vergeet niet om je character door te voeren in de lijst nadat deze geaccepteerd is! En vergeet ook je faceclaim niet!

Sarah out!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates   Updates Emptyzo jun 01, 2014 11:55 pm


01 • 06 • 2014


Promise Me Magic is vandaag precies 2 maanden open! Het blijft rustig op de site, maar rustig betekent niet meteen dat het slecht gaat. Onze lieve leden zijn aanwezig, en daar ben ik heel blij mee.

• Er is een plot geïntroduceerd voor de leden om aan mee te werken. Lees meer hier.
• De site is toegevoegd aan de facebookpagina van RPGers 4 life.
• Ook zijn er een tijdje terug een Facebook pagina en een Tumblr voor PMS aangemaakt, waar leden gebruik van kunnen maken. Vergeet niet te liken en te volgen!
• En natuurlijk is de Lentekermis nog steeds beschikbaar voor iedereen.

• We hebben inmiddels 27 geregistreerde gebruikers waarvan 16 geaccepteerd zijn en dus in Realiteit rondlopen!
• Er zijn in totaal 400+ berichten geplaatst! Goed werk allemaal!

Ik ben heel tevreden met hoe de site tot nu toe loopt, maar iets meer activiteit zou niet verkeerd zijn! Weet je iets om de site wat aantrekkelijker te maken, dan mag je altijd een PB sturen of je idee droppen in de chatbox (rechts onderin je scherm!). Ik wil iedereen in ieder geval al heel erg bedanken, en mogen we nog vele maanden te gaan hebben!

Sarah out!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates   Updates Emptyma jun 02, 2014 11:33 pm


02 • 06 • 2014


Ik weet het, het is snel na de vorige, maar met wat extra updates tussendoor is helemaal niks mis! Ik zal het kort houden deze keer.

• Er is een topic aangemaakt met een lijst van de verjaardagen van alle characters. Voel je vrij om ook jouw characters er aan toe te voegen! Hier is het!
• De links in de forum beschrijvingen zijn iets bijgewerkt. Zo is er nu ook een linkje naar dit topic, en naar het nieuwe birthdays topic.
• Wat het plot betreft, zoeken we nog naar iemand die de magische steen onder zijn hoede wil nemen. Meer informatie hier.

• De character lijst is bijna helemaal geupdate. Er missen nog twee characters, en ik vraag hierbij vriendelijk of de spelers hun characters willen claimen door hier te reageren met de desbetreffende code.

Sarah out!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates   Updates Emptydo jun 26, 2014 11:46 pm


26 • 06 • 2014


Er zijn wat complicaties opgetreden in mijn photobucket account waardoor tijdelijk niet alle afbeeldingen naar behoren werken. Ik probeer dit zo snel mogelijk op te lossen, maar het kan zijn dat er wat afbeeldingen over het hoofd worden gezien.
Excuses voor het ongemak!

Sarah out!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates   Updates Emptywo sep 10, 2014 10:40 am


10 • 09 • 2014


De nieuwe layout is hier!
Alles is in een nieuw en fris jasje gestoken. We raden iedereen aan om eventuele fouten te melden in het layout meldingen topic.
Om eerlijk te zijn was ik nog niet van plan om de layout in te stellen, dus het kan zijn dat er redelijk wat dingen incompleet of nog wat ruw er uit zien. Mijn excuses hiervoor. Als iedereen problemen wil melden, dan is de layout in een mum van tijd perfect <3

Ook betekent dit dat er binnenkort weer reclame gemaakt kan worden met een nieuwe table. Laten we samen er aan werken om Promise Me Magic weer actief te krijgen!

Naast de layout zijn er ook wat kleine dingen aangepast. Zo is de geanimeerde wereld naar beneden geschoven in de forum layout, en kan je nu je character's themesong instellen op je profiel.

Sarah out!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates   Updates Emptydo sep 18, 2014 1:34 pm


18 • 09 • 2014


Met trots kan ik melden dat we vanaf vandaag een nieuw teamlid hebben: Elsa Kjellberg!

Rolo, de speelster van Elsa, heeft mij in de eerste weken dat pms werd opgestart heel erg gesteund en geholpen. Toentertijd besloten we om haar geen hogere rang te geven dan gewoon lid, maar nu ze opnieuw heeft bewezen hoe behulpzaam ze is, krijgt zij de rang van co-admin.

Gefeliciteerd Rolo en veel succes met je nieuwe rang!

Sarah out!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates   Updates Emptywo jun 03, 2015 9:09 pm


03 • 06 • 2015


Er is ontzettend veel tijd voorbij gegaan sinds het laatste beetje activiteit is vertrokken van Promise Me Magic. Echter is er recentelijk weer interesse getoond in het forum en daarom hebben Rolo en ik besloten dat het forum een nieuwe kans krijgt!

Dit betekent dat we iedereen aanmoedigen om te plotten, te posten, en vooral al je vrienden op te trommelen om zich ook aan te melden op de site. Ook gaan er een paar dingen veranderen, waaronder een klein onderdeel van het plot (maak je geen zorgen, de rode lijnen blijven hetzelfde) en er zal worden gewerkt aan een splinternieuwe layout. Bereid je dus maar vast voor!

Brainstormen over ideeën hoe we de RPG weer beter leven in kunnen brengen is trouwens meer dan welkom. We hopen je snel weer te zien!

Sarah out!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates   Updates Emptyvr apr 08, 2016 5:33 pm


08 • 04 • 2016


Personages uit cartoons, anime en games zijn vanaf nu ook toegestaan om Promise Me Magic een vrijere en vrolijkere omgeving te maken voor iedereen. Praktisch alle geanimeerde personages mogen dus bespeeld worden. Weet je niet zeker of jouw keuze mag, dan kan je altijd een van de staffleden raadplegen.

Sarah out!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates   Updates Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: a storybook of hidden tales-