Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 King, Kiara
Kiara King

Kiara King


Aantal berichten : 28
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Kiara
Status: Missing memories
Quote: "Them? Us. Look at them, they are us. Do you see any differences?"

King, Kiara Empty
BerichtOnderwerp: King, Kiara   King, Kiara Emptyma sep 22, 2014 2:53 pm




Kiara King


"Them? Us. Look at them, they are us. What differences do you see? "
Kiara - The Lion King - Lyndsy Fonseca
17 jaar - 27 Juni


Timeline


Kiara is geboren op de Koningsrots, als dochter van Simba en Nala, die koning en koningen waren. Kiara was prinses, maar, net als haar vader, wilde ze dat ook helemaal niet. Kiara groeide op met Timon en Pumbaa, die haar in de gaten hielden. Eigenlijk was dat maar goed ook, want Kiara kwam op het verboden land, en liep Kovu tegen het lijf. Kovu is de zoon van Scar, de aardsvijand van Simba. Maar Kiara vond de leeuw aardig, en speelde met hem. Hij heeft haar gered van de krokodillen. Ze sprak Kovu vaker en vaker, maar Simba was hier niet van gediend. Hij had Sira verbannen, dus Kovu was daarmee ook verbannen. Kiara probeerde haar vader te overtuigen, maar Simba verbande Kovu nog een keer. Kiara liep weg van huis, achter Kovu aan. Samen wilden ze de rivaliteit tussen beide troepen stoppen, maar net toen ze de vechtende leeuwen in beeld kregen, viel Kiara door een scheur naar de echte wereld. Ze is alles vergeten.


Analysis


Kiara is een onzeker, verlegen en makkelijk te beïnvloeden meisje. Ze zegt niet veel en is erg op zichzelf. Ze maakt niet makkelijk vrienden en sluit zich het liefst van de wereld af. Maar als ze alleen is, en zichzelf kan zijn is ze een heel ander meisje. Als ze vrienden heeft die ze goed vertrouwt is ze ook meer open. Voor vrienden zal ze echt door het vuur gaan. Maar voor ze je echt als vriend ziet moet ze je goed vertrouwen. En dat vertrouwen kan bij haar ook zo weer weg zijn. Ze is erg voorzichtig met dingen over zichzelf vertellen, maar naarmate je haar beter leert kennen kom je ook meer over haar te weten.


Connections


De naam Kiara, ik vind het gewoon leuk om haar naam te houden, en King, de achternaam, omdat ze toch uit een konings familie komt. Dus dat vond ik wel leuk. Zelf zie ik Kiara niet echt als volwassen, ook niet aan het einde van de film, dus heb ik het op 17 jaar gehouden.


Details


Kiara herinnert zich niets meer van haar oude leven bij de leeuwen. Dus er mist gewoon een heel stuk in haar herinneringen. Daarom is ze erg onzeker en ze wilt graag weten waar ze vandaan komt en wie haar ouders zijn.


This app was written by Julya.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

King, Kiara Empty
BerichtOnderwerp: Re: King, Kiara   King, Kiara Emptyma sep 22, 2014 4:43 pm

Accepted!

Prachtige application! We kijken er naar uit om met je te RPGen. Veel plezier met je nieuwe character!

faceclaimcharacter lijstwho's who
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: to come alive :: accepted-