Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 The Hug Game
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

The Hug Game Empty
BerichtOnderwerp: The Hug Game   The Hug Game Emptydo sep 25, 2014 3:34 pm

Iedereen verdient wel een hug. Welke reden? Dat maakt niet uit. Oké, voor dit spel kinda wel. Het is namelijk de bedoeling dat je degene boven je een hug geeft, met een reden. Waarom verdient de persoon boven je een hug? Hebben ze iets liefs voor je gedaan, een mooi setje, of spelen ze een leuk character? De redenen mogen IC en OOC zijn. Zolang de persoon boven je maar een hug krijgt. <3


Aangezien er geen persoon boven me staat, geef ik heel Promise een hug. De sfeer is geweldig, de mensen nog geweldiger, en ik ben heel trots op hoe actief het momenteel is. Laten we de site met z'n allen laten groeien! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Elsa Kjellberg
Admin
Elsa Kjellberg


Aantal berichten : 71
Leeftijd : 27
Woonplaats : Arendelle

Character sheet
Character: Queen Elsa of Arendelle
Status: Gezond
Quote: Conceal, don't feel, don't let them know.

The Hug Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hug Game   The Hug Game Emptydo sep 25, 2014 9:16 pm

Heb ik echt een rede nodig om je te huggen? Nou. Allereerst. Je bent een superlieve vriendin. Je zegt zelf vaker dat je geen goede girlfriend bent, maar dat is helemaal niet waar. Ik kan altijd bij je terecht als het moet en je geeft de affectie die ik nodig heb, zonder dat ik erom hoef te vragen. Dat vind ik sowieso al 10/10. Als tweede wil ik zeggen; je hebt deze site gemaakt! Geheel in je eentje eigenlijk, want ik was voorheen alleen maar morele steun (en zelfs dat liet ik soms na, maar laten we dat maar achter ons laten). Als dat geen hug waard is, alleen al, dan weet ik het ook niet meer. Als laatste; mijn setjes. Die heb jij toch wel gemaakt en die vind ik ook nog steeds ok+.
((laat ik hier maar stoppen, voor ik een heel verhaal neerplak en iedereen in slaap is gevallen :') ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Olaf Luna

Olaf Luna


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 28
Woonplaats : Noord-Brabant

Character sheet
Character: Olaf
Status: -
Quote: Hi, everyone. I'm Olaf and I like warm hugs!

The Hug Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hug Game   The Hug Game Emptyza nov 01, 2014 9:15 pm

Het is een schande dat nog niemand jou een hug heeft gegeven D: Want als een iemand een hug verdient ben jij het wel! Je bent een super goede vriendin, die altijd naar me wilt luisteren. En altijd voor me klaar staat om zelfs de kleinste problemen of me rare gedachte spinsels. Je wilt me ook altijd helpen om mijn karakter kaart na te kijken voor dat ik het plaats. Of me gewoon op te wijzen hoe sloordig mijn Nederlands soms is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




The Hug Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hug Game   The Hug Game Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: about fairytales :: games-