Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Time for eating
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Time for eating   Time for eating Emptydi sep 30, 2014 9:35 pm




Het was woensdag middag en Eve kreeg een beetje honger, terwijl ze door de stad heen liep om alles beter te leren verkennen. Ze liep maar verder op zoek naar een plekje waar ze iets kon eten. Gelukkig duurde het niet al te lang of ze vond een plek waar ze kon eten. Ze liep naar binnen en ging maar aan een tafeltje bij de raam zitten. Gelukkig was er eentje vrij bij het raam, want ze vond het wel fijn om te zien wat er buiten nog gebeurde. Ze pakte de kaart wat op tafel stond om te kijken wat ze allemaal had. Haar oog viel op een sandwich met kip en een lekkere kop karamel koffie. Niet heel gauw nadat ze had besloten had wat ze ging eten, kwam er al iemand haar bestelling opnemen. Ze liet weten wat ze wou en de bediende ging weer weg. Ze zette haar rechter elleboog op tafel en ruste haar hoofd op haar hand, terwijl ze naar buiten begon te staren. En beetje begon weg te dromen, terwijl ze keek naar de mensen die voor bij de raam liepen. Het deed haar niks de mensen die haar aan keek of gewoon naar binnen keek. Want het maakte haar rustig om gewoon zo voor de raam te kijken ook als ze buiten en bankje zag zitten. Zat ze er graag op om tot rust te komen door middel van mensen te kijken. Natuurlijk keken mensen haar aan, maar wat maakte haar dat nou uit.


Terug naar boven Ga naar beneden
Newt Tramp

Newt Tramp


Aantal berichten : 40

Character sheet
Character: Tramp
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Emptywo okt 01, 2014 9:16 am

"Hey, rotjoch! Kom hier!" Newt gierde het uit en sprong over een omgevallen container heen. Dat dat ding was omgevallen, was héus niet zijn schuld. Hij was de onschuld zelve. Newt moest nog harder lachen bij die gedachte en struikelde bijna over zijn eigen voeten. Snel herstelde hij zich en rende verder. Wat had hij ook al weer gedaan dat de man achter hem zo boos was? Oh ja, hij was op de vlucht geweest voor... Iemand, en was door zijn groente kraam heen gerent. Oeps. Newt grinnikte en sloeg een paar straten in, zonder te weten waar hij heen ging. De groenteman raakte steeds verder achter, maar niet genoeg dat Newt kon stoppen. Hij rende door een steegje en kwam uit bij een hoofdstraat, met een restaurant voor zijn neus. Daar kon hij wel in schuilen. Het was aardig rustig nog, maar Newt wist niet wat rustig en vol was voor dit restaurant. Natuurlijk kreeg hij ook een "HEY!" van de restaurant manager toen hij zo binnen rende, maar hij rende gewoon door, botste bijna tegen een meisje op. "Ugh, sorry." grinnikte hij. "Ik weet dat je hier naar binnen ging!" De groenteman stond in de deur opening. Serieus. Newt ging snel achter een van de planten naast de tafel van het meisje staan. De groenteman liep het restaurant in en keek verschillende mensen aan. Daarna keek hij récht naar het meisje. "Heb jij een jongen gezien, blond haar, sloddervos?" Hey, hij was geen sloddervos! Okey, misschien een beetje. Newt probeerde de blik van het meisje te vallen en schudde zijn hoofd. Nu maar hopen dat ze hem niet verraadde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Emptywo okt 01, 2014 4:52 pm




Terwijl Eve naar buiten keek zag ze dat er een jonge jongen richting het restaurant rende. De jonge rende naar binnen en de eigenaar, vond het blijkbaar niet goed dat die naar binnen rende. Dat die tegen haar aanstoot vond ze niet zo erg. Zo hard rende hij namelijk ook weer niet tegen haar aan, maar toch fijn om te weten dat mensen sorry zeiden als ze dat deden. Niet even later kwam er een groenteman binnengelopen en die waarschijnlijk de jongen zocht. Ze begon zich af te vragen in wat voor nesten die jongen zich heeft gewerkt. Eve merkte op dat de groenteman naar haar keek en vroeg of ze de jongen had gezien met een omschrijving er bij. Ze wist dat hij achter de planten was verscholen dat langs haar stond, maar ze wist niet echt goed wat ze moest doen. Als die jongen echt een misdaad heeft begaan kon ze hem altijd nog naar de politiebureau brengen niet. “Nee, sorry ik weet niet over wie je het hebt,” reageerde ze terug. Gelukkig geloofde de groenteboer haar en liep weer de winkel uit. Eve bleef even de man volgen wachtend tot hij uit de kijkhoek is verdwenen en gaf de jongen achter de plant een handgebaar van dat het veilig was.


Terug naar boven Ga naar beneden
Newt Tramp

Newt Tramp


Aantal berichten : 40

Character sheet
Character: Tramp
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Emptywo okt 01, 2014 6:56 pm

Newt zuchtte opgelucht toen het meisje tegen de groenteboer zei dat ze niet wist over wie hij het had. Newt hield de man in de gaten, en verliet zijn schuilplek toen hij zag dat de groenteboer weer weg was. Hij ging voor het meisje staan en glimlachte. "Bedankt dat je me niet verraden hebt," grinnikte hij. "Ik was door zijn groentekraam gerent, en nu is hij boos." Newt keek om zich heen en zuchtte. Hij kon hier niet te lang blijven. Aangezien hij geen geld had, kon hij hier ook niets kopen. Of hij kon gewoon hard wegrennen voordat hij had betaalt. Maar, nee. Ze hadden hier lekker eten. "Newt!" hoorde hij ineens. De blonde jongen draaide zich om en keek hoe een van zijn vrienden - Thommy - naar binnen liep, hem een tientje in zijn hand drukte en naar het meisje wenkte. Thommy greens en liep toen weer weg. Newt rolde met zijn ogen, draaide zich weer om naar het meisje. "Mag ik bij je gaan zitten? Blijkbaar kan ik je op een drankje trakteren." grinnikte Newt. Natuurlijk, hij zou het begrijpen als het meisje het helemaal niet wilde, hij was niet de meest charmante jongen. Maar wat wilde je, eens een straathond, altijd een straathond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Emptywo okt 01, 2014 8:07 pm




Hij bedankte haar voor dat ze hem niet had verraden. “Geen dank hoor,” reageerde Eve terug. De jongen vertelde daarna, dat die door de groentekraam was gerent. Ze vroeg zich af of het alleen gerent was of dat die ook iets had meegenomen. Alleen ze wist niet zeker of ze dat meteen nu moest vragen. Misschien kon ze dat beter aan hem vragen, als ze hem had uitgenodigd om te blijven drinken . Maar voor dat ze dat kwam doen liep er iemand naar binnen en gaf die jongen een geld. Eve keek er even raar van op. Sinds wanneer gebeurt dat zo? Vroeg ze zich af. De jongen vroeg of hij er bij mocht zitten en of hij haar mocht trakteren op een drankje. “Ehm, ja is goed, maar ik heb net al iets bestelt,” en direct nadat Eve dat vertelt had. Kwam haar koffie en haar sandwich met kip aan, Eve bedankte de bediende en nam een hap van de sandwich. Want ze had al best wat honger gekregen. Ze keek even naar de andere helft van de sandwich die op haar bord lag en keek die jongen aan. “Zeg eens eerlijk heb je alleen door die man zijn kraam gerent? Of ook wat gejat?” ze liet een stilte vallen en pakte een servetje en legde de Sandwich er op. “En waarom gaf die jongen je trouwens net geld?” vroeg ze nog. Nu moest ze wel even ophouden voor dat het verdacht begon te lijken. Als die jongen eerlijk antwoord gaf. Kreeg hij de andere helft van haar sandwich, alleen dat vertelde ze de jongen niet.


Terug naar boven Ga naar beneden
Newt Tramp

Newt Tramp


Aantal berichten : 40

Character sheet
Character: Tramp
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Emptydo okt 02, 2014 10:11 am

Newt glimlachte en ging op de stoel tegenover het meisje zitten. Ze zei dat ze al besteld had en de ober kwam haar eten brengen. Koffie en een sandwich. Hoelang was het geleden dat hij dat had gegeten? Hij had niet genoeg geld om zo iets te kopen. Het meisje vroeg waarom Thommy hem net geld had gegeven. Newt grinnikte. "Dat is een beetje apart, eigenlijk. We krijgen allemaal nog geld van elkaar. Ik kreeg een tientje van hem, nu hij weer van mij. Wat je verdienen, delen we. We hebben het niet zo breed, dus we delen alles met elkaar." Newt zuchtte even en greens toen. Maar ze hadden het zeker niet slecht. En op de eerdere vraag hief Newt zijn handen. "Zie ik eruit als een crimineel? Ik zweer het, ik heb niets gedaan. Dat die kraam gewoon in mijn weg stond kan ik ook niets aan doen." hij grinnikte en keek haar aan. God, die geur van die sandwich. Hij miste het, ookal wist hij niet of hij het ooit had gehad. Hij had zover hij wist al op straat geleeft, met zijn 'clubje'. En hij vond het prima. Hij had lol met hen. Tuurlijk was hij nu bij sommige mensen - zoals de groenteboer - niet meer zo geliefd, maar dat maakte het juist leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Emptyvr okt 03, 2014 8:33 pm




De jongen legde uit waarom hij geld kreeg van die jongen. Het was iets wat Eve nooit gehoord was, maar het verbaasde haar ook niks, dat dit gebeurde. Waarschijnlijk had die geen ouders of was die niet veel thuis. En leefde dus ook de meeste van de tijd op straat, waardoor de jongen zijn geld en spullen deelde met anderen. Dit verhaal kwam best geloof waardig bij haar over, ook al greens de jongen een beetje. Op haar volgende vraag die Eve stelde, was de jongen blijkbaar niet blij mee. Aangezien hij zijn arm op hief en vroeg of hij er uit zag als een crimineel, en daarna de rest van de verhaal vertelde. In haar ogen zag hij misschien wel een beetje uit als crimineel, maar meer vanwege dat hij dan zal stelen om zichzelf in leven te houden. Echt een bank overvallen of een moordplegen zal deze jongen niet doen. Maar een appeltje pakken en i n je zak laten glijden of zo iets, dat kon ze wel begrijpen in zijn geval. Natuurlijk is het volgens de wet nog steeds verboden, maar goed, ze had nu een vrije dag.

Ze zag hoe de jongen keek naar de sandwich die ze op een servetje had gelegd voor hem en zuchtte. “Hier vooruit,” zei ze en schoof de sandwich naar haar toe. “Hoop dat het je smaakt. Je moet wel beter voor je zelf zorgen,” voegde ze er later nog aan toe. Ze at de sandwich verder op en begon lekker te drinken aan haar kop koffie. “Trouwens, je zit er meer uit als een straatschoffie als een crimineel,” zei Eve even later, als antwoord op zijn vraag.



Terug naar boven Ga naar beneden
Newt Tramp

Newt Tramp


Aantal berichten : 40

Character sheet
Character: Tramp
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Emptyma okt 06, 2014 4:10 pm

"Hier vooruit." het meisje schoof de halve sandwich naar hem toe. Hij keek even verbaast, maar pakte het toen snel van het servetje voordat ze zich zou bedenken. Het was hem al vaak gebeurd dat mensen hem eten aanboden en dan toch weer wegtrokken, gewoon om hem te treiteren. "Hoop dat het je smaakt. Je moet wel beter voor jezelf zorgen." zei het meisje. Newt slikte een hap door en keek het meisje aan. "En hoe wil ik dat precies doen? Ik leef op straat, mocht je dat nog niet door hebben gehad. Ik heb geen huis ofzo." Newt wilde geen medelijden, maar dit was gewoon zijn situatie. Niets meer en niets minder. Het was de harde waarheid, of hij het nu wilde of niet. "Trouwens, je ziet er meer uit als een straatschoffie dan als een crimineel." zei ze. Newt grinnikte en knikte. "Dat ben ik ook." gaf hij opnieuw toe. "Ik ben Newt, trouwens. Newt Tramp." stelde hij zichzelf voor. Ja, iet wat vreemde achternaam, maar het paste wel bij hem. Tramp. Vagebond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Emptyma okt 06, 2014 7:17 pm




Eve merkte dat hij er verbaast naar keek en het snel pakte. Ze vond het wel jammer dat er nog geen bedankje van af kwam, maar goed iemand die op het straat leeft zal die manieren niet mee gekregen hebben.  De jongen reageerde nogal bot terug in haar ogen over het feit dat ze zei, dat hij misschien beter voor zich zelf moet zorgen. Ze begreep dat de jongen geen huis zal hebben en dat die op straat leefde, maar dan nog kon die goed voor zich zelf zorgen. Natuurlijk de ene dag minder dan de andere. Maar wat kon zij er nou over zegen, zij hoort juist dat soort mensen in bedwang te houden hier. Eigenlijk maakte zij het juist moeilijk voor die mensen, maar goed. Die jongen was er gelukkig wel mee eens dat het een straatschoffie was, gelukkig kon er ook nog een grinnekje van de jongen af komen. Eve zette even haar kop koffie neer en hoorde dat de jongen zich voorstelde. ‘zo zo toch nog iets van manieren’ dacht ze. “Aangenaam New Tramp, ik ben Eve Sparkles, “ reageerde ze terug, terwijl ze een vriendelijk knikje aan hem gaf. “En hoe smaakt het broodje?” vroeg ze even later.

Terug naar boven Ga naar beneden
Newt Tramp

Newt Tramp


Aantal berichten : 40

Character sheet
Character: Tramp
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Emptywo okt 08, 2014 7:11 pm

"Aangenaam Newt Tramp, ik ben Eve Sparkles," stelde het meisje zichzelf voor. "En hoe smaakt het broodje?" vroeg Eve toen. Newt glimlachte. "Beter dan ik in tijden heb gegeten. Bedankt, trouwens." zei hij. En het was waar. Samen met de jongens, waarmee hij op straat woonde, moest hij alles delen. Een sandwich zat er dan echt niet in. Veel te duur voor hen. Zeker in cafe's als deze. En de meeste cafe's lieten hun, als groep, niet eens binnen. Newt had wel eens met een van de managers staan schreeuwen, uit woede. Maar ergens snapte hij het ook wel. Ze waren straatschoffies. Ze zagen er niet uit, stonden niet goed bekend. Maar toch, niemand leek echt door te hebben hoe zwaar ze het hadden. En dat kon de jongen erg ergeren. En dan was er het meisje tegenover hem. Wat zou ze wel niet van hem denken? Hij was plotseling tegen haar aangelopen, en nu zat hij bij haar aan tafel. Hoe zou ze hem zien? Zou ze medeleiden hebben, omdat hij op straat leefde? Of hem verafschuwen, omdat hij op straat leefde. Andere mogelijkheden waren er volgens Newt niet. Niet vaak in elk geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Emptyvr okt 10, 2014 6:48 pm




“Beter dan ik in tijden heb gegeten. Bedankt, trouwens,” vertelde de jonge man die voor haar zat. Ze glimlachte even vriendelijk en zei “Dat is fijn om te horen. Graag gedaan hoor.” Waarschijnlijk had de jongen nooit zo’n sandwich op en als het al was. Kwam die waarschijnlijk uit de vuilnisbak. Voor een straatschoffie rook die niet en zag die er ook niet al te vies uit. Zal die zich vaak kunnen wassen, of word je niet zo vies als de meeste zouden denken. Ergens begon Eve wel benieuwd te worden naar hun leven, maar durfde er niet verder over te vragen. Ze wou de jongen namelijk geen gevoel geven dat ze zijn soort niet mocht. Toen zij een robot was hadden ze niet echt straatschoffies of mensen die stolen. In Axion waren er sowieso geen mensen die het minder hadden. Iedereen was gelijk en kregen ook allemaal het zelfde eten. Ze pakte het servetje, waar ze de helft van haar sandwich had opgelegd en legde die op haar lege bord. Ze dronk daarna nog even haar kop koffie leeg en zette die ook weer neer. Juist op dat moment, kwam er toevallig een bediende langs en vroeg of alles gesmaakt had en of ze misschien nog iets wouden. Eve keek de jongen even aan en vroeg “Wil jij nog iets? Ik betaal wel,” zei ze, terwijl ze de jongen knipoogde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Newt Tramp

Newt Tramp


Aantal berichten : 40

Character sheet
Character: Tramp
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Emptyma okt 13, 2014 9:17 am

"Dat is fijn om te horen. Graag gedaan hoor," zei Eve met een glimlach. Toch ontging het Newt niet dat ze naar hem keek met een vragende blik. Newt at echter rustig verder, tot het op was en de ober kwam vragen of het gesmaakt had en of ze nog iets wilden bestellen. Eve keek Newt aan. "Wil jij nog iets? Ik betaal wel," zei ze met een knipoog naar hem. Even keek hij haar verbaast aan. Dat had hij zeker niet verwacht. Die kans liet hij natuurlijk niet lopen. "Dat is aardig van je. Een glas doodgewoon water?" Newt keek de ober vragend aan, die het opschreef. Kon hij alles kiezen wat er te kiezen viel, nam hij water. Maar hij kon het Eve niet maken om iets duurs te nemen. Het enige wat hij nu miste was een glas water om de sandwich mee weg te spoelen. Newt wist dat ze hier, in realiteit allemaal andere dranken hadden. En koffie. Maar hij vond het niet te zuipen. Water was alles wat hij dronk. "Mevrouw nog wat?" vroeg de ober beleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Emptyza okt 18, 2014 12:37 pm




Eve merkte dat de jongen haar verbaast aan keek, toen ze het voorstelde aan de jongen. Maar Eve was op de een of andere manier in een goede bui. En het kon ook geen kwaad om mensen soms met iets te verassen, of je die gene nou kende of niet. “Dat is aardig van je. Een glas doodgewoon water?” zei Newt tegen de ober, terwijl hij het op schreef. Ze keek hem verbaast aan, gewoon water? Had die jongen daar genoeg aan? Naja als hij er tevreden mee is, dacht Eve. “Mevrouw, nog wat?” vroeg de ober nu aan haar. Eve dacht even na en zei “Ehm zal ik nog een chocomuffin mogen en ook een glas water?” De sandwich en koffie hadden helaas haar buik nog niet genoeg gevult. Dus een muffin kon er nog wel bij en van water word je tenslotte niet dik van. Ze pakte even haar telefoon er bij en keek hoe laat het was. Hmm ze moest wel zo gaan anders zou ze te laat komen op haar werk. Naja in prenciepe hoefde ze er pas over een uurtje er te zijn en kon was het 10 minuten lopen vanaf hier. Dss tijd zat voor haar watertje en muffin.\


sorry, als je lang op wachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Time for eating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for eating   Time for eating Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: reality :: binnenstad :: café caramel-