Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Informatie
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Informatie   Informatie Emptydo okt 16, 2014 9:38 pm


Spooktocht

Welkom bij de spooktocht van Realiteit! Het park is deze Halloween omgetoverd tot een echt griezelbos. Er is een pad uitgezet om te volgen, aangegeven met rode lichtjes, maar pas op! De rode lichtjes trekken griezels aan. Verschillende hongerige spoken, zombies en vampiers zitten verscholen langs de paden. Laat je niet door deze engerds grijpen!

Om je iets beter te beschermen tegen de monsters, is het verplicht om minstens met twee personen de tocht te lopen. De maximale grootte van een groep is 10. Per groep is één zaklamp toegestaan. Groepen kunnen zelf gevormd worden, of je kunt aangeven dat je in een groep ingedeeld wil worden.

Ieder groepje krijgt een aantal steekwoorden die aangeven wat er ongeveer in de spooktocht te vinden is. Dit verschilt per groepje en je mag zelf verder invullen wat je met de woorden doet, maar ze moeten wel gebruikt worden in het topic.

Wanneer je een groep hebt gevormd of hebt besloten een open topic te starten, stuur je een PB naar een admin om je woorden aan te vragen. Deze zal dan reageren met de woorden waar je punten mee kan verdienen. Vergeet in deze PB niet te vermelden hoeveel mensen al zeker in je topic komen, dit speelt namelijk mee met het aantal woorden wat je krijgt.

Doe je dit goed, dan krijg je een aantal punten. Doe je dit niet, dan krijg je, uiteraard, geen punten voor die woorden. Wanneer je één van de steekwoorden laat vallen in je post, maakt niet uit of je hem al hebt gebruikt of niet, dan druk je hem dik in de tekst. Je kunt dus een unlimited aantal punten krijgen in dit event!

Happy Halloween!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: about fairytales :: bin-