Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 DIDNEY WORL
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

DIDNEY WORL Empty
BerichtOnderwerp: DIDNEY WORL   DIDNEY WORL Emptyzo apr 06, 2014 5:51 pm

Excuse de vreemde titel. Dit klinkt leuker dan gewoon 'animatie film discussie topic' of whatever.
(Edit: beschrijving toegevoegd omdat de titel toch best afschrikkend is xDD)

Met animatie als hoofdthema van deze RPG, vroeg ik me eigenlijk wel af - welke films zijn jullie favoriet/hebben jullie als laatste gezien/vinden jullie niks?
Een algemeen discussietopic voor animatiefilms dus. Meningen mogen hier heen en weer gegooid worden.

Ik was gisteravond van plan om met mn ma Rio te gaan kijken toen die plotseling op tv werd uitgezonden, dus dat kwam mooi uit. x) Love it. Niet de beste film ooit, en de villain song was wat mij betreft heel random er tussen gegooid en voegde niet echt iets aan de film toe. Dat haalt niet weg dat het een van mijn favoriete animatiefilms is though, en omg Rio 2 komt bijna uit.
Eigenlijk wil ik Rio 2 alleen maar kijken omdat Kristin Chenoweth een stem er in doet. Blijkbaar heeft ze zelfs een lied, omg.

Dem voice acting skills. I'm in love. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Claude Frederic

Claude Frederic


Aantal berichten : 45

Character sheet
Character: Claude Frollo
Status: Praying
Quote: The ways of the Lord...

DIDNEY WORL Empty
BerichtOnderwerp: Re: DIDNEY WORL   DIDNEY WORL Emptyzo apr 06, 2014 10:20 pm

Rio heeft mij nooit echt zo getrokken omdat de trailers me niet aanspraken. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik echt niet weet waar die film over gaat. 'T is best al weer een tijd geleden.

Ik heb de laatste tijd niet echt meer een animatiefilm gekeken.
De meeste films die ik wilde zien heb ik gezien van animatie.
Dus heeft iemand misschien nog wat suggesties voor een must see animation?

Terug naar boven Ga naar beneden
Clarence Montgomery

Clarence Montgomery


Aantal berichten : 44
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fangtasia

Character sheet
Character: Queen of Hearts
Status: Pretty out of rhythm
Quote: Who's painting MY roses RED?! OFF WITH THEIR HEADS!

DIDNEY WORL Empty
BerichtOnderwerp: Re: DIDNEY WORL   DIDNEY WORL Emptyma apr 07, 2014 11:13 am

Ik heb je echt verslaafd gemaakt aan Kristin Chenoweth, hea? I don't blame you, she's a goddess from heaven ghaha.

DIT IS NIET ECHT EEN ANIMATIE, MAAR WEL MIJN TOEVOEGING AAN DIT TOPIC. Verslaving forever. YES, BUT DID YOU DO IT? NAH AH. NOT. GUILTYYYYY.



Anyway, een must see animation. FROZEN. UP. LILO & STITCH, MONSTERS INC, MONSTERS UNIVERSITY, BRAVE BRAVE BRAVE HELLYEAH, WALL E, en mijn ultimate favorite: The Incredibles <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Claude Frederic

Claude Frederic


Aantal berichten : 45

Character sheet
Character: Claude Frollo
Status: Praying
Quote: The ways of the Lord...

DIDNEY WORL Empty
BerichtOnderwerp: Re: DIDNEY WORL   DIDNEY WORL Emptyma apr 07, 2014 11:49 am

Ah ja, Todrick Hall. Hij heeft zo'n goeie stem.
Ik heb laatst meer van hem opgezocht maar niks is helaas net zo goed als Spell Block Tango.

Want die lijst betreft. Bedankt voor je inbreng.
To bad I've seen them all.
Maar ik waardeer het dat je die moeite deed xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

DIDNEY WORL Empty
BerichtOnderwerp: Re: DIDNEY WORL   DIDNEY WORL Emptyma apr 07, 2014 1:43 pm

De eerste Rio gaat over een blauwe ara die als huisdier is gehouden (en hierdoor niet kan vliegen) die naar Rio de Janeiro wordt gebracht om zich voort te planten met een vrouwtje van zijn soort. Thing is, ze zijn de laatste twee van hun soort en moeten zorgen dat ze niet uitgestorven raken, dus natuurlijk mogen ze elkaar niet :')
Het is allemaal best voorspelbaar, maar ontzettend mooi gemaakt en ik vind zelf de karakters praktisch allemaal geweldig. En nu voegen ze daar in Rio 2 Gabi aan toe. Gabigabigabi. Die door dezelfde Nederlandse voiceactor is gevoiced als Anna. Wat is dat. Noortje Herlaar Pls. Stop.

Elke keer als ik Spell Block Tango luister wil ik echt graag een 100% evil character spelen. xd

Wat aanraders betreft... Ik heb laatst Robin Hood gekeken, en hoewel de verhaallijn soms wat vaag was, vond ik de film heel erg leuk C: En anders is 101 Dalmatians misschien nog een optie?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




DIDNEY WORL Empty
BerichtOnderwerp: Re: DIDNEY WORL   DIDNEY WORL Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: about fairytales :: general chat-