Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Kate Paw Alpha
Kate Paw Alpha

Kate Paw Alpha


Aantal berichten : 1
Leeftijd : 24
Woonplaats : Zuid-Holland

Character sheet
Character: Kate Paw Alpha
Status: Where am I?
Quote: GRRRL POWER!!!

Kate Paw Alpha Empty
BerichtOnderwerp: Kate Paw Alpha   Kate Paw Alpha Emptyza mei 10, 2014 2:00 pm




Kate Paw Alpha


"GRRRL POWER!!!"
Kate - Alpha and Omega - Hayden Panettiere
14 - 9 april 2000


Timeline


Wat heeft Kate allemaal al meegemaakt?
Van haar ouders moest Kate naar de Alpha School, waar ze leerde wat het is om een echte Alpha te zijn. Ze leerde jagen, zorgen voor de roedel, gevechtstacktieken en allemaal van dat soort dingen.
Ook werd Kate door Rangers ontvoerd, en samen met haar vriend Humphrey naar een ander natuurreservaat (in Idaho) gebracht. Na een lange reis vol met beren, vogels, modderstromen en treinen komen ze gelukkig weer veilig aan in Jasper Parc.
En niet te vergeten was er bijna een grote oorlog uitgebroken tussen de Noordelijke en Westerlijke roedels. Dit kwam omdat de vader van Kate, Winston, samen met de vader van Garth, Tony, een overeenkomst hadden dat Kate en Garth samen zouden gaan trouwen en dat de roedels zouden worden verenigd. Maar net op dat moment werd Kate dus ontvoerd en brak er dus bijna een oorlog uit. Gelukkig was ze net op tijd terug.

Wie zijn er in het leven van Kate voorgekomen?
Eve & Winston (haar ouders)
Humphrey (vriend en later haar man)
Lilly (haar zusje)
Garth (haar "verloofde" en later haar zwager)
Tony (vader van Garth)
Marcel (gans, haar vriend)
Paddy (eend, haar vriend)
Haar roedel (Waaronder Candu, Hutch, Salty, Shakey, en Mooch)

De ontvoering
Het begon allemaal tijdens haar eerste ontmoeting met Garth, bij het maanjanken. Eerst was Kate helemaal hoteldebotel van hem, maar het bleek dat Garth helemaal niet kon janken. (Sterker nog, de vogels vielen uit de lucht) Kate bedenkt een smoes om weg te komen, en loopt daarbij Humphrey tegen het lijf. Hij had alles gezien en vond Garth een sul. Toen Kate en Humphrey over hem aan het discussieren waren, werden ze met verdovingspijltjes neergeschoten en verplaatst naar Idaho. Dan komen ze de gans Marcel en de eend Paddy tegen. Na een wilde gans-achtervolging kunnen Kate en Humphrey rustig met de twee vogels praten en vragen waarom ze in Idaho zijn.
Het antwoord: Om zich voort te planten. Kate is not amused, terwijl het Humphrey niet zo'n slecht idee lijkt. Wanhopig vraagt Kate aan Marcel en Paddy of zij hun willen helpen aan vervoer terug naar huis. De gevederde vrienden sturen ze mee in de achterbak van een auto, die net richting Jasper Parc gaat. Tijdens de rit gaat er iets mis (jaaa, ik ga jullie niet de hele film vertellen) en is de auto vertrokken. Het lijkt allemaal hopeloos te mislukken, maar nadat Kate bijna in een modderstroom verdronk, nadat ze samen met Humpfrey met beren heeft gespeeld én na een romantische treinrit te hebben meegemaakt, komen de twee weer veilig thuis en voorkomen zo een oorlog tussen de twee roedels.


Analysis


Als pup was Kate onbezorgd, speels en levendig. Samen met Humphrey haalde ze vaak kattenkwaad uit. Maar naarmate ze ouder werd en naar de Alpha School ging, werd ze steeds serieuzer, zelfverzekerder en stelde ze de plicht van de roedel boven alles. Humphrey vond dat minder leuk, want nu wilde Kate geen lol meer met hem trappen. Maar tijdens de ontvoering en het dagenlang optrekken met hem, ontdooide ze en ging ze de leuke kanten van het leven meer zien. Kortom, Kate is als het moet een serieuze persoon, maar anders heeft ze de grootste lol.


Connections


Waarom heb ik deze naam uitgekozen? Kate Paw Alpha is haar volledige naam, dus die keuze was niet zo moeilijk. De faceclaim was ook geen groot probleem, Hayden Panettiere is de engelse stem van Kate. En Hayden en Kate lijken best wel op elkaar. De leeftijd was even nadenken. In de film is Kate ongeveer twee jaar oud. In mensenjaren is dat dus veertien, want in 365 dagen wordt een hond (hier dus wolf) zeven jaar ouder. Toen ik dat eenmaal wist was de rekensom snel gemaakt. Alleen voor haar job heb ik nog geen idee. Kate is hier net nieuw (net als ik), en gaat de boel eerst nog eens verkennen voordat ze echt gaat werken... Misschien wel een baantje in het dierenasiel, of bij de dierenarts.

Nou, dat was het wel zo ongeveer. Als je nog meer wil weten over Kate, vragen staat vrij! Stuur maar een PM als je wil! Bye!


This app was written by Kate Paw Alpha/Kate.


Laatst aangepast door Kate Paw Alpha op za mei 10, 2014 7:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Kate Paw Alpha Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kate Paw Alpha   Kate Paw Alpha Emptyma mei 12, 2014 11:30 pm

Accepted!

Prima application! Ik ben heel benieuwd hoe Kate het gaat vinden als mens in Realiteit. Veel plezier met RPGen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: to come alive :: accepted-