Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Social Media
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Social Media Empty
BerichtOnderwerp: Social Media   Social Media Emptyza mei 17, 2014 6:05 pm


Social Media



Een site is niets zonder leden, en leden komen helaas niet uit de lucht vallen. Omdat het eerder wat moeizaam ging om leden te verzamelen via andere fora, zijn we inmiddels aan het uitbreiden via social media. De social media zijn voornamelijk voor het bekend maken van de naam van de site, en om dat voor elkaar te krijgen moeten ze actief gebruikt worden. Daarom vraag ik jullie hulp om stuff & things in te sturen op de sites waar wij ons op gevestigd hebben!

• De officiële Tumblr pagina
Tumblr zit vol met roleplayers, en hoewel de Nederlandse wat minder makkelijk te vinden zijn, zijn ze er wel! Ook schrijvers van fanfiction zijn potentiële leden die we via dit medium proberen te bereiken.
Hoe willen we dat doen? Tumblr is ons creatieve externe medium. Art, playlists of graphics die iets met de site te maken hebben, zullen hier geplaatst worden. Het is de bedoeling dat het gevuld gaat worden met producten van de leden, en credit zal worden gegeven aan iedereen die meewerkt! Alles is in principe toegestaan, zolang het met PMS te maken heeft. Zelfs als je een mooi geschreven stukje op onze Tumblr pagina wil delen mag het.
De promotie van deze pagina zal via tags en reblogs gaan, dus als je kan volg de blog en reblog de posts die je graag op je eigen blog terug wil zien!

• De officiële Facebook pagina
Facebook kan je eigenlijk niet missen in je campagne tegenwoordig en ook wij doen daarom mee. De pagina is voornamelijk voor updates, al kunnen er ook vragen beantwoord worden of polls gehouden worden. Mensen van buiten de site en zelfs van buiten de RPG wereld kunnen zo ook hun feedback leveren.
Facebook is dus ons externe nieuws medium.
Ook kan het makkelijk gebruikt worden als extensie van de community. Zo kan je er makkelijk een berichtje plaatsen dat je mensen nodig hebt om een topic mee te doen, of adverteren voor een topic dat al open staat. Hier op de site zelf is het onmogelijk om direct op updates te reageren, maar dit kan op de Facebook pagina wel. Ook mag je altijd onze berichtjes delen om meer bekendheid te laten ontstaan!


Naast zelf pagina's aan te maken, is het natuurlijk ook nog altijd toegestaan om reclame te maken op andere sites. Zo is er recentelijk een advertentie gepubliceerd op bwdirectory op Tumblr, staan we nog steeds met onze reclame op vele actieforum fora, en zijn we altijd op zoek naar andere plekken om te adverteren!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Social experiment?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: about fairytales :: links-