Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Odan, Luke
Luke Odan

Luke Odan


Aantal berichten : 7
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Character sheet
Character: Peter Pan
Status:
Quote: 'Never say goodbye, because goodbye means going away. And going away means forgetting.'

Odan, Luke Empty
BerichtOnderwerp: Odan, Luke   Odan, Luke Emptydi mei 20, 2014 11:45 pm




Lucas Hyles Odan


"Fairies never say 'We feel happy': what they say is, 'We feel dancey'"
Peter Pan - Peter Pan - Alex Gaskarth
21 - 11 December


Timeline


Luke heeft een iets wat bijzonder leven achter de rug. Vechtend tegen piraten en dansend met indianen. Het tegenwoordige leven lijkt daar helemaal niets meer op. Luke was in zijn animatie wereld bekend als Peter Pan, de jongen die nooit op wilde groeien. En dat deed hij dan ook niet. Samen met zijn verloren jongens ging hij op pad, plaagde hij Kapitein Haak en werd hij stiekem een klein beetje verliefd op Wendy. Maar hoe de jongen nou werkelijk in Neverland terecht kwam is voor vele een raadsel.

Sommige zeggen dat hij meegenomen is door elfjes uit de mensen wereld omdat hij een wees was en ze het niet konden aan zien hoe hij zielig en alleen was. Andere zeggen dat hij zelf naar Neverland is gekomen door Kapitein Haak zoals Wendy's dochter ooit iets meegenomen door de wrede piraat. Andere zeggen dat hij aan gespoeld is op het strand van verloren dingen. Zelf Luke zelf weet niet precies hoe het komt dat hij in Neverland terecht is gekomen. Wel weet hij dat hij nooit ouder werd.

Luke heeft een oude vijand en dat is en blijft Kapitein Haak en zijn Crew van piraten. Kapitein Haak en zijn Crew waren ooit verloren jongens. Maar zij waren de jongens die wel opgroeide, zelfs in Neverland. Ze konden nooit terug naar de gewone wereld omdat Luke ze niet mee nam naar de gewone wereld. Daarom probeert Haak Luke te vangen zodat hij alsnog naar huis kan. Maar Luke laat zich echt niet zo maar vangen.

Maar Luke heeft ook een goeie vriendin. Tinkerbell het elfje. Tinkerbell is smoorverliefd op Luke, maar Luke heeft dat totaal niet in de gaten. Luke ziet haar als een hele goeie vriendin waar hij alles mee kan delen. Zij heeft er voor gezorgd dat hij kan vliegen en dat hij het magische Neverland heeft kunnen ontdekken.

Luke is veel in de gewone wereld geweest. De meeste verloren jongens kwamen uit de gewone wereld en net zoals Wendy het eerste verloren meisje kwam ook uit de gewone wereld. Luke nam vooral kinderen mee waarvan hun fantasie niet werd gewaardeerd. Hij nam ze mee naar Neverland zodat ze nooit op hoefde te groeien en altijd in hun fantasie konden leven. De meeste kinderen vonden dat geweldig behalve Wendy. Hij moest haar jammer genoeg ook laten gaan, want hij kon haar niet dwingen om bij hem te blijven. Later heeft hij ook de dochter van Wendy ontmoet. Maar ook zij wilde terug naar de gewone wereld.

Maar toen Luke de laatste keer Neverland verliet wist hij niet meer terug te komen naar Neverland. Normaal zou hij terecht komen in de gewone wereld, maar zelfs daar kwam hij niet terecht. Hij was in een geheel nieuwe wereld gekomen en in een geheel nieuwe stad waar hij opnieuw in moest overleven.


Analysis


Luke is een van de meest vrolijke en voor al zorgeloze personages. In elk geval lijkt het van de buitenkant zo. Maar diep van binnen is Luke opzoek naar connecties. Luke is namelijk zwaar depressief en kan op geen andere mogelijke manier uiten wat er mis met hem is. Hij probeert mensen illusies voor te houden en vooral probeert hij mensen te manipuleren in hetzelfde te denken als dat hij denkt. Maar dat krijgt hij niet altijd voor elkaar.

Luke weet heel goed dat hij zich niet somber kan gedragen want dan wilt niemand met hem omgaan. Vandaar dat Luke zich altijd een beetje gedraagt als de clown van zijn vrienden. Hij komt met gekke ideeën, wilde avonturen en vooral heel veel fantasie. Luke heeft namelijk een geweldig creatief brein. Jij bedenkt het en Luke maakt het, schrijft het, tekent het en ga zo maar door. Zijn fantasie is zo groot dat hij soms een beetje in zichzelf praat tegen alle verzonnen figuren om hem heen.

Luke kan zich totaal niets herinneren van zijn ouders of andere familie. Dit maakt hem nog al angstig, hij wilt namelijk graag weten wat er met hun gebeurt is, of eerlijk gezegd. Wilt hij heel graag weten waar hij vandaan komt.


Connections


Faceclaim: Alex Gaskarth, ik heb deze gekozen omdat ik hem echt een soort Peter Pan vind in het echte leven. Niet alleen qua looks maar ook qua zijn gedrag in het echt.

Naam: Ik heb de naam Lucas Hyles Odan gekozen zonder enige echte reden. Ik vond het gewoon logisch dat Peter Pan nooit zo maar zijn echte naam weg geeft aan mensen, maar wel aan kinderen die nog geloven.

Leeftijd: Peter Pan is in de animatie maar 14 jaar oud, maar Luke is al 21 jaar oud. Dit komt omdat Luke in de echte wereld de leeftijd aanneemt die hij werkelijk heeft. Wat vreemd is omdat het nooit eerder gebeurd is. Maar sinds dat Luke steeds vaker door het portaal reisde werd hij steeds ouder in de echte wereld.


This app was written by Michelle.


Laatst aangepast door Luke Odan op wo mei 21, 2014 9:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Odan, Luke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Odan, Luke   Odan, Luke Emptywo mei 21, 2014 11:30 pm

Accepted!
Oeeh, ik ben heel benieuwd naar Luke! Ik had trouwens nooit aan Alex gedacht voor zijn faceclaim, maar hij past eigenlijk wel ontzettend goed, zeker met de lyrics van Somewhere In Neverland. Veel plezier in de RPG!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: to come alive :: accepted-