Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Staff applications
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Staff applications Empty
BerichtOnderwerp: Staff applications   Staff applications Emptyza jun 14, 2014 3:13 pm


Staff applications



Een goede site heeft een goed en hardwerkend team achter zich staan. In het geval van PMS, is dit één persoon. Tot nu toe is dit prima gegaan, maar voor de zekerheid (en de gezelligheid) lijkt het me geen slecht idee om staff applications te openen en in de nabije toekomst het team uit te breiden met meer mensen.
Omdat de site nog klein is ben ik niet van plan om veel mensen aan te nemen. Dat je je als eerste aanmeld, betekent dan ook niet dat je een rol in het team krijgt. Ik wil mensen waar ik goed mee kan opschieten; mensen die creatief denken en zich in willen zetten om de site actief te houden.

Wie zich aan wil melden kan dit lijstje invullen en via PB naar mij (Anna Kjellberg) opsturen. Gelieve in de titel te vermelden dat het om een Staff aanmelding gaat. Je zal hier op geen reactie ontvangen, tenzij er fouten in het lijstje staan of je bent aangenomen. Lijstjes zullen altijd bewaard worden, voor het geval er later nog iemand nodig is.

Code:
[b]Naam/Alias:[/b]
[b]Character(s):[/b]
[b]Functie:[/b]
[b]Specialiteit:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
[b]Ervaring:[/b]
[b]Contact:[/b]

Een voorbeeld van een ingevuld lijstje!

Naam/Alias: Sarah
Character(s): Anna Kjellberg, Nora Blanchet
Functie: Coder/ontwerper
Specialiteit: HTML/CSS, tekstschrijven
Motivatie: Ik vind Promise een hele leuke RPG, en zou graag helpen om het actief te houden. Ik denk dat ik een goede bijdrage zou kunnen leveren door te helpen met nieuwe layouts.
Ervaring: Ik heb onder andere layouts gemaakt voor Inciala, No Limits, Inconsolable en Prophecy of Fate. Ook doe ik een interactief ontwerpen opleiding, waar ik veel leer over codes. Van de bovengenoemde sites ben ik ook admin geweest. Ik weet goed hoe het er aan toe gaat op RPG fora.
Contact: Contact kan via Skype en eventueel ook AIM.


Trouwens, je hoeft niet bang te zijn om je aan te melden, zelfs als je denkt dat je 'niets kan'. Er is vast wel iets waarmee je een bijdrage kan leveren aan de site. Vriendelijk zijn kan ook een specialiteit zijn! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: a storybook of hidden tales-