Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons

Denk je dat de site meer aandacht krijgt als ook cartoon characters gespeeld mogen worden?
Ja, want... (post)
Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Vote_lcap50%Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Vote_rcap
 50% [ 2 ]
Nee, want.... (post)
Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Vote_lcap50%Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Vote_rcap
 50% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 4
 
Enquête gesloten

Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Empty
BerichtOnderwerp: Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons   Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Emptydi jun 24, 2014 1:45 pm

Eén van de eerste dingen waar een lid tegenop botste toen ik de site net geopend had, was dat ze een character uit een cartoon wilde spelen in plaats van een film. Uiteindelijk was het opgelost, maar het is toch wel een beetje blijven hangen. Zeker nu ik zelf ook steeds meer zin heb om characters uit een cartoon te spelen, vraag ik me af - Zou het de site goed doen om ook cartoon characters toe te staan?

Qua werelden denk ik niet dat het heel ingewikkeld zal zijn. De cartoon en film werelden lopen vaak in elkaar over, al lijkt het me wel passend om een extra portaal in de tussenwereld te plaatsen waardoor je makkelijker bij de cartoon wereld komt. Voor de rest geld hetzelfde verhaal zijn: scheuren zijn ontstaan, wissen soms geheugens, en iedereen wordt een mens.

Wat denken jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Stodd Uma

Stodd Uma


Aantal berichten : 41
Leeftijd : 24
Woonplaats : België

Character sheet
Character: Spirit [Spirit: stallion of the cimarron]
Status:
Quote: niemand kan me remmen, niemand zal me temmen, nee nooit!!!

Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons   Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Emptyzo jun 29, 2014 4:39 pm

Worden er dan ook karakters uit geanimeerde series toegestaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cosmic-fall.actieforum.com/forum
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons   Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Emptyzo jun 29, 2014 11:51 pm

Dat is dacht ik de betekenis van het woord cartoon? :") Of bedoel je CGI animaties?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Stodd Uma

Stodd Uma


Aantal berichten : 41
Leeftijd : 24
Woonplaats : België

Character sheet
Character: Spirit [Spirit: stallion of the cimarron]
Status:
Quote: niemand kan me remmen, niemand zal me temmen, nee nooit!!!

Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons   Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Emptyma jun 30, 2014 6:08 pm

Cartoon is nog een aparte tekenstijl.
Ik bedoel dingen als beyblade of series van marvel enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cosmic-fall.actieforum.com/forum
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons   Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Emptydi jul 01, 2014 5:22 pm

Als ik me niet vergis is Beyblade een anime, aangezien het oorspronkelijk uit Japan komt. Anime wil ik liever niet toestaan, omdat dit nog weer een heel ander genre is en er ontzettend veel van gemaakt wordt. Met films en cartoons zou er al een gigantische keuze aan characters zijn.

Series van Marvel voel ik eerlijk gezegd ook niet zo veel voor, waarschijnlijk omdat daar ook real life films van zijn en die sowieso niet toegestaan zijn. Ook zijn de series van Marvel gebaseerd op strips, wat nog weer een hele andere categorie is. Ik zou hier eigenlijk graag de mening van anderen over horen, want als er meer mensen zijn die het wel willen, zou ik een uitzondering kunnen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Stodd Uma

Stodd Uma


Aantal berichten : 41
Leeftijd : 24
Woonplaats : België

Character sheet
Character: Spirit [Spirit: stallion of the cimarron]
Status:
Quote: niemand kan me remmen, niemand zal me temmen, nee nooit!!!

Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons   Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Emptydi jul 01, 2014 5:52 pm

Ja beyblade is een anime.
Bedankt voor het antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cosmic-fall.actieforum.com/forum
Elsa Kjellberg
Admin
Elsa Kjellberg


Aantal berichten : 71
Leeftijd : 27
Woonplaats : Arendelle

Character sheet
Character: Queen Elsa of Arendelle
Status: Gezond
Quote: Conceal, don't feel, don't let them know.

Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons   Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Emptydi jul 01, 2014 9:34 pm

Errm, als ik zo vrij mag zijn wil ik de discussie ook wel aangaan. Je zegt namelijk dat je cartoons wel wilt toestaan, maar anime niet. Hier stuit ik een beetje op, want hoewel het een andere benaming heeft is en blijft anime toch cartoon. Weliswaar heeft het een andere stijl dan de verwesterde cartoons (hoewel die onderling sowieso veel verschillende stijlen heeft), maar als je verwesterde cartoons wilt toestaan, vind ik ook dat je anime moet toestaan.

On that note zeg ik nee vanwege bovengenoemde reden en je zegt het zelf; dan heb je veel keuze. Cartoons in de westerse wereld worden ook vrij veel van gemaakt, niet alleen van anime. Ik stem alleen nog niet, want mijn keuze hangt eigenlijk af van jouw reactie hierop, Doos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons   Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Emptydo jul 03, 2014 1:16 pm

Goed punt. Mijn eigen definitie voor anime en cartoon zal verschillend blijven, maar ik ben het er mee eens dat het alles of niets moet zijn. Als cartoon characters worden toegestaan, horen daar ook anime characters bij. Persoonlijk zou ik er restricties aan geven maar dat zou oneerlijk zijn - dus het is écht alles, en dan dus ook met marvel cartoons en anime, of alleen films.

Spill your beans! Als ik dit invoer, is het voor jullie, dus jullie mening is meer dan gewaardeerd <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Elsa Kjellberg
Admin
Elsa Kjellberg


Aantal berichten : 71
Leeftijd : 27
Woonplaats : Arendelle

Character sheet
Character: Queen Elsa of Arendelle
Status: Gezond
Quote: Conceal, don't feel, don't let them know.

Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons   Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Emptydo jul 03, 2014 4:55 pm

Wat dat betreft ben ik er eigenlijk vrij neutraal in, maar voorlopig wil ik me toch voegen bij de 'nee, liever niet' kant. Er zijn nog voldoende films waar men uit kan kiezen en daar zijn al vrij veel van gemaakt. Misschien als het forum wat drukker was of wanneer er meer personages al waren geclaimd c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons   Voorstel: Toestaan van characters uit cartoons Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: about fairytales :: bin-