Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Luna, Olaf
Olaf Luna

Olaf Luna


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 28
Woonplaats : Noord-Brabant

Character sheet
Character: Olaf
Status: -
Quote: Hi, everyone. I'm Olaf and I like warm hugs!

Luna, Olaf Empty
BerichtOnderwerp: Luna, Olaf   Luna, Olaf Emptyza sep 20, 2014 9:28 pm




Olaf Luna


" Hi, everyone. I'm Olaf and I like warm hugs!"
Olaf- Frozen – Miles Luna
20- 5 Juli 1994


Timeline


Voor dat Olaf echt leefde was hij eerst een normale sneeuwpop waar Elsa en Anna mee speelde inde hall van het kasteel, waar ze in woonde. Maar veel van die tijd kan Olaf zich eigenlijk niet herinneren. Eigenlijk helemaal niks, want hij was gewoon een sneeuwpop zonder leven zonder inhoud helemaal niks. Op een dag kwam Olaf weer terug en dit keer met inhoud, tenminste het was een levende sneeuwpop dat kon praten en bewegen en alles, maar botten die had hij dan weer niet. Maar goed dat had hij ook helemaal niet nodig, hij liep gewoon rustig door de sneeuwlandschap heen.
Waar hij op een gegeven moment Anna, Kristolf en Sven tegen kwam. Anna schrok eerst van hem, waardoor zijn hoofd van zijn lichaam was. Gelukkig was Anna wel zo lief om hem er weer terug op te doen samen met zijn neus. Na dat iedereen zich had voor gesteld, was Olaf aan de buurt die meteen ook een liedje begon te zingen dat die graag een sneeuwpop wou zijn in de zomer. Door dat Olaf dat liedje zong, wist Anna weer wat ze moest doen en vroeg of hij toevallig ook Elsa gemaakt was. Waar door Olaf natuurlijk ja zei.

Zo liepen ze met zijn vieren naar het ijs kasteel wat Elsa gemaakt had om haar te beschermen. Eenmaal bij het kasteel aangekomen te zijn wou hij graag naar binnen, maar dat vond Anna niet goed. Ze wou namelijk eerst met haar zus praten en sprak met hem af dat die over een minuutje ook naar binnen mocht. Olaf ging boven aan de trap zitten bij de deur en begon af te tellen. In die minuut begon het kasteel te trillen, waardoor Kristof naar binnen rende. Olaf bleef rustig zitten en door tellen tot dat die bij die minuut was. In no time was Kristoff ook weer buiten, zonder Anna of Elsa. De minuut was voor bij, dus Olaf liep naar binnen om het mooie kasteel van zijn maker te bekijken. De meiden waren nergens te bekennen, hij vroeg zich af wat er met ze gebeurt was.

Hij liep weer naar buiten en Kristoff en Sven waren ook nergens meer te bekennen. Hij was nu helemaal alleen en dat, terwijl hij zijn droom aan hun verteld had. De sneeuwpop vroeg zich af wat die hun misdaan had. Waardoor hij dit verdient had, hij liep maar weer zielig terug naar de rivier waar hij ze had ontmoet en ging er zitten. Hij zuchtte even en liet zijn ogen dicht vallen, toen hij ze weer open deed zag hij een reflectie van Sven in het ijs. Hij sprong vrolijk op en begon de rendier te knuffelen. Hij wist wel dat iemand nog van hem zal houden. Olaf vroeg aan hem waar Kristoff was gebleven, maar meer dan een trieste blik kreeg hij niet. Door dat hij zo treurig keek pakte Olaf zijn neus en gaf die maar aan de rendier. Het werd koud en donker dus ze gingen onder een boom slapen Olaf kroop tegen Sven aan en viel zo samen met hem in slaap.

Olaf werd wakker en keek naar zijn voeten. Hij  zag dat het gewone mensen benen waren . Was hij misschien op iemand gaan liggen? Vroeg hij zich zelf af. Hij stond op maar de benen volgde hem hij liep snel en beangstigend naar een spiegel, maar daar zag die een mannen lichaam in terug. Hij schrok zich rot en sprong een paar meters naar achter van de schrik. Hoe kon hij nou op eens een mens zijn? Waar was zijn sneeuwlichaam heen. Of was die dit niet? Dit kon hem toch niet zijn, toch? Hij voelde zich ook niet lekker, het gevoel of hij nock out geslagen is of zo. Als hij nu hier was, zou Sven dan hier ook ergens zijn? Hij begon te zoeken onder het bed waar hij net op lag of misschien was die buiten. Of was dit ook met de andere drie gebeurt die op eens weg waren? Hij hoopte het maar hij wou graag Elsa ontmoeten, alleen was die nu niet meer de sneeuwpop die hij altijd was. Hij ging met een triest gezicht op bed zitten, want hij had Sven in de steek gelaten en hij was zijn sneeuwlichaam ook kwijt. < /p>

Analysis


Olaf staat bekent als een vriendelijke sneeuwpop, hij zal niet gauw boos worden op iemand of iets gemeens doen. Hij is namelijk meer een persoon die er voor je is no mather what. Alleen als iemand zijn vrienden pijn heeft gedaan, hoeft die niks meer met die genen te maken hebben. Of zal hij die genen terug pakken. Olaf houdt ook enorm van warme knuffels, een persoon om alleen te zijn is hij ook niet echt.

Connections


Ik heb gekozen voor de naam, omdat ik Olaf gewoon bij Olaf vind passen. En eerlijk gezegd ook geen betere naam voor hem weet. Zijn achternaam komt van de echte naam van de faceclaim, want het leuk me leuk om dat samen te voegen. Anders had hij Olaf the Snowman geheten en dat was misschien iets voor de hand liggend. De reden waarom ik deze karakter koos, was eigenlijk omdat ik dat stiekem de leukst en beste karakter vond in de film! En ik me ook goed in kan leven in dat karakter.

Zijn faceclaim is Miles Luna, ik vind hem het meest op hem lijken. Ook kwa karakter ook al hebben ze  niet het zelfde sterrenbeeld. Hij houdt namelijk ook voor knuffelen en is ook open voor gezelligheid en knuffelen.


Details


Olaf is een echte gezelschap mens en heeft graag vrolijke mensen om zich heen, waar hij van weet dat die voor hem zijn. En niet dat Olaf alleen maar voor hun is.

Hij is ook niet gauw boos te krijgen als het je gelukt is dan kan je beter weg gaan, want ja mensen die haast nooit boos zijn. Zijn juist het meest gevaarlijkst als ze dan echt boos zijn. zo kan je ook zijn vriendschap winnen tho

Je kan Olaf’s liefde winnen door goeie warme knuffels te geven en met hem leuke dingen te gaan doen.


This app was written by Sascha .
Terug naar boven Ga naar beneden
Elsa Kjellberg
Admin
Elsa Kjellberg


Aantal berichten : 71
Leeftijd : 27
Woonplaats : Arendelle

Character sheet
Character: Queen Elsa of Arendelle
Status: Gezond
Quote: Conceal, don't feel, don't let them know.

Luna, Olaf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luna, Olaf   Luna, Olaf Emptyzo sep 21, 2014 3:49 pm

Accepted!

Prachtige application! We kijken er naar uit om met je te RPGen. Veel plezier met je nieuwe character!

faceclaimcharacter lijstwho's who
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Olaf en Eve topic's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: to come alive :: accepted-