Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Am I on the naughty list?
Jack Gelato

Jack Gelato


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Jack Frost
Status:
Quote:

Am I on the naughty list? Empty
BerichtOnderwerp: Am I on the naughty list?   Am I on the naughty list? Emptydo sep 25, 2014 9:38 pm



Jack Gelato



Intro


Ik heb geen zin om een volledige uitleg te gaan schrijven over hoe dat Jack in elkaar zit terwijl dat je alles kan terug vinden in zijn applicatie. Als je graag wilt weten hoe hij precies in elkaar zit is het aangeraden om zijn app te lezen. Ik sta echter open voor alle soorten van plots, het liefst heb ik natuurlijk een plot met veel drama. Ik ben nu eenmaal een drama mens dus ik vind een plot met drama geweldig. Je moet geen schrik hebben om iets voor te stellen, ik zal niet bijten want ik ben juist benieuwd naar wat je misschien in gedachten hebt. Heb je een idee laat het dan zeker weten! ^_^

Friends


Het concept vrienden kan je groot bekijken. Je zal mensen hebben die veel beter vrienden zijn en veel dichter bij hem staan en andere die je beter kan bekijken als kennissen. Ik wil in ieder geval wel dat Jack in Realiteit enkele vrienden maakt waar hij rond kan hangen en wat kan irriteren. Hij is het ondeugende type dat wel eens grappen durft uit te halen maar het is natuurlijk het leukste om een vriend in de maling te nemen.
Wat natuurlijk ook awesome zou zijn is als er meer canons van Rise of the Guardians komen waar dat hij meer rond kan hangen.


Enemies


Ik wil zeker vijanden hebben voor Jack! Vijanden hebben op een rp is gewoon leuk omdat het voor zeer leuke topics kan zorgen en het voor drama zorgt. Als vijand moet je natuurlijk niet meteen een aartsvijand zijn, het kan goed zijn dat je personage gewoon niet met het karakter van Jack kan omgaan of dat die een grap van hem gewoon niet leuk vond en hem daarom niet moet. Je moet niet meteen gaan denken aan aartsvijanden.
Moest iemand ook Pitch Black aanmaken heb ik trouwens ook nog een klein idee voor een plotje. Het plot is nog niet volledig uitgewerkt maar het komt erop neer dat Pitch zou vertellen tegen Jack dat hij een manier weet om weer terug te gaan naar de animatie wereld Jack zou hem dan helpen maar eigenlijk zou het Pitch zijn bedoeling zijn om de stad Realiteit over te nemen en de macht daar te grijpen.

Lover


Een liefde vind ik altijd moeilijk om zo te zoeken. Je kan niet weten dat twee personages echt bij elkaar passen als ze nog nooit een topic hebben gehad. Natuurlijk mag je hier ook altijd plotjes voor bedenken en voorstellen doen, maar voor ik echt een keuze maak wil ik echt wel enkele topics tussen de twee. Maar een lover hebben is natuurlijk ook altijd leuk!


Terug naar boven Ga naar beneden
Newt Tramp

Newt Tramp


Aantal berichten : 40

Character sheet
Character: Tramp
Status:
Quote:

Am I on the naughty list? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I on the naughty list?   Am I on the naughty list? Emptyma sep 29, 2014 7:44 pm

Newt heeft wel een beetje hetzelfde karakter als Jack. Het lijkt me leuk om hun echte vrienden te laten worden/zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: plotting 'nd stuff :: and so the fun begins-