Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Monday, Marilyn
Marilyn Monday

Marilyn Monday


Aantal berichten : 17

Character sheet
Character: Maid Marian
Status: enjoying the weather!
Quote: Oh, Klucky, surely he must know how much I still love him.

Monday, Marilyn Empty
BerichtOnderwerp: Monday, Marilyn   Monday, Marilyn Emptyza sep 20, 2014 12:18 am




Marilyn Ruby Monday


"I couldn't have lived without you, Robin."
Maid Marian - Robin Hood - Natalie Portman
twenty eight - june 26th


Timeline


Men zegt dat het het makkelijkst is om een trauma kwijt te raken door er over te praten. Praten er over kan ik echter niet, en ik weet niet eens of het wel een echt trauma is. Het is eerder een gevoel dat me constant achtervolgt.
Om dit gevoel kwijt te raken schrijf ik deze brief aan mezelf. Het is niet bestemd voor iemand om te lezen, behalve misschien mijn liefste Robin. Zou ik eigenlijk codenamen moeten gebruiken? Niet dat iemand onze echte namen hier zou kennen…

Ik ben geen mens. Ik ben een vos uit het plaatsje Nottingham, waar ik in het kasteel van de prins woonde. Als nichtje van de koning kreeg ik praktisch alles wat ik wilde. Mijn leven was goed, zorgeloos, en het werd nog beter toen ik de liefde vond. Robin Hood en ik waren van jongs af aan al close, en het was een kwestie van tijd voor ik verliefd op hem werd. Ik was er zeker van dat we gelukkig zouden worden samen met minstens een dozijn kinderen.
Toen verhuisde ik echter naar Londen.

Ik zal niet te veel op mijn tijd in Londen in gaan. Veel interessants is er immers niet gebeurd. Bij mijn terugkeer naar Nottingham was er een nieuwe koning. Eigenlijk een prins met de wens om koning te zijn, maar zijn hoge status zorgde er voor dat hij de macht had om wetten en regels naar zijn wens te veranderen. Zo zorgde hij er voor dat de belasting zo hoog werd, dat de armen geen geld meer over hadden. Gelukkig had het dorp Robin Hood, anders was het waarschijnlijk slechter afgelopen.
Ik wilde Robin zo graag weer zien. Hij was het enige waar ik aan kon denken sinds mijn terugkeer naar Nottingham. Hij was echter een gezocht crimineel volgens de wet en de kans dat ik hem zou tegenkomen was klein.
Dat dacht ik tenminste, tot er een wedstrijd boogschieten werd gehouden. De prijs was een kus van mij. Ik wist dat Robin daar zou komen, ondanks dat hij gezocht werd en zichzelf dan net zo goed terplekke aan kon geven. Robin was een moedige vos die zo’n kans om zichzelf te bewijzen niet zou laten schieten.
En ik had gelijk. Robin was daar. In een vermomming, dat wel, zodat hij niet herkend zou worden. Het was briljant. Helaas werd hij ontmaskerd en aangevallen door de bewakers van de prins. Hij wist gelukkig te ontsnappen, en nam mij mee naar zijn schuilplaats in het bos, waar we dansten en feestten tot de zon op kwam.


Prins John was woedend. Ik moest toegeven dat de liederen die we zongen niet bepaald aardig waren, maar prins John was zelf ook niet aardig. Dat bewees hij maar weer door opnieuw de belasting te verhogen. Wie het niet kon betalen, werd in de gevangenis gegooid, of geëxecuteerd. Nottingham was een vreselijke plek geworden. Ik herinner me dat ik ’s avonds voor het slapen gaan huilend bidde, smeekte dat het beter zou worden, om wakker te worden in een andere wereld.

En nu…
Nu ben ik een mens en woon ik in Realiteit. De verandering was wel even een schok, maar ik was dankbaar dat ik mijn geheugen had onthouden. Dat motiveerde mij om op zoek te gaan naar mijn geliefde Robin. Als ik hier was, was hij hier vast ook. Het kostte me even maar we hadden een gelukkige ontmoeting bij Café Caramel en zijn sinds dien weer samen. Onze bruiloft staat op de planning. Leven in Realiteit is mooi, maar ik kan het niet helpen om me af te vragen hoe het met de arme inwoners van Nottingham gaat...


Analysis


Over het algemeen is Marilyn een huismus. Uit zichzelf gaat ze niet snel reizen of op avontuur, al heeft ze er geen problemen mee om met iemand anders mee te gaan.  
Als Marilyn een motto had, dan was het ‘vriendelijkheid boven alles’. Ze is aardig tegen iedereen, maar dan ook echt iedereen. Zelfs haten doet ze subtiel, als ze het ooit al doet. Ze vindt dat niemand het recht heeft om in zijn gezicht uitgescholden te worden, zeker niet door iemand die ze niet kennen. Tegen vrienden kan ze nog wel eens roddelen over anderen, maar dat doet ze ook op een niet-gemene wijze. Kill them with kindness.
Marilyn heeft een zwak voor romantiek. Alles wat te maken heeft met liefde vindt ze enig. Ze helpt maar al te graag mensen met relatieproblemen, of duwt ze een stukje in de richting van die ene speciale persoon. Natuurlijk is ze ook op andere punten zo behulpzaam mogelijk.


Connections


FACE Well... faceclaims zoeken is voor mij altijd heel moeilijk. Voor Maid Marian vond ik haar oogkleur belangrijker dan haar haarkleur. De meeste redheads die ik ken hebben blauwe ogen, terwijl die van Maid Marian duidelijk bruin zijn. Daarom heb ik voor haar voor Natalie Portman gekozen. Ze heeft de lieve uitstraling die ik van de vos verwacht, met prachtige bruine ogen die haar wat mij betreft perfect weerspiegelen c:
NAME Mijn enige voorwaarde voor de naam was dat de initialen MM moesten zijn, want Maid Marian. Ik zie haar er voor aan om een hele vrouwelijke naam te nemen, en Marilyn vond ik daar goed bij passen. Haar tweede naam is een ref naar haar rode vachtkleur als vos.
AGE Rolo en ik hebben er voor gekozen om Marilyn en Rolo iets jonger te maken dan hun faceclaims. 28 jaar voelde goed, dus daar gingen we voor. Haar geboortedatum valt binnen het sterrenbeeld Kreeft, wat aansluit op haar moederlijke karakter.
JOB Marilyn is een zorgzaam persoon die maar al te graag mensen helpt. In het ziekenhuis als zuster kan dat het beste. Haar liefde voor kinderen heeft haar naar de kinderafdeling van het ziekenhuis gebracht. Immers zijn kinderen de volwassenen van de toekomst, en Marilyn vind dat die ten alle tijde beschermd moeten worden. Ze werkt nu nog voornamelijk als assistente en oproepkracht, omdat ze tegelijkertijd haar studie voor geneeskunde af moet maken. Opereren is sowieso niet haar ding, maar als ze mensen kan helpen door eten of drinken te brengen is ze al dolgelukkig.


Details


Marilyn is één van de geluksvogels die met de crush uit haar kindertijd mag trouwen. Al praktisch haar hele leven houdt ze van Robin Hood, en dat hij ook zijn leven met haar wil delen is bijna ondenkbaar. Toch is het de realiteit, en kan ze niet wachten om hun relatie permanent te maken.

POSTS; ONE, THREE, ONE


This app was written by Sarah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elsa Kjellberg
Admin
Elsa Kjellberg


Aantal berichten : 71
Leeftijd : 28
Woonplaats : Arendelle

Character sheet
Character: Queen Elsa of Arendelle
Status: Gezond
Quote: Conceal, don't feel, don't let them know.

Monday, Marilyn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monday, Marilyn   Monday, Marilyn Emptyzo sep 21, 2014 1:14 pm

Accepted!

Prachtige application! We kijken er naar uit om met je te RPGen. Veel plezier met je nieuwe character!

faceclaimcharacter lijstwho's who
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: to come alive :: accepted-