Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Het algemene Chat-topic
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 3:24 pm

Omg wat awesome M! Gefeliciteerd <3 Ik heb ook ooit zo'n bon voor een behandeling gekregen van iemand, maar nooit gebruik van kunnen maken... Hopen dat jij hem wel op maakt!

Ghaha ja, een hele hoop leuke characters worden meteen geclaimd, dus als je er echt eentje wil moet je snel zijn. :'3 Momenteel ben ik denk ik wel tevreden met Anna, Nora en Marilyn. Misschien dat ik er nog een mannelijk character bij doe binnenkort, maar dat zien we nog wel.~
OH EN HONEY LEMON IS OOK VAN MIJ ZELFS AL IS DIE FILM NOG LANG NIET UIT EN ADFHJKL:KG
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Isaac Pelekai

Isaac Pelekai


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Stitch from Lilo & Stitch
Status: Monsterous
Quote: ''Hi''

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 4:08 pm

Jaaa dat is indd wel zo. Maar ik had deze site nog nooit gezien, totdat Michelle me de site gaf :3 Ik heb nu Isaac en Jax maar wil graag nog wel Hiccup aanmaken... Eerst maar ff mezelf actief maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tod Murphy

Tod Murphy


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Toothless
Status: Where is Hiccup?
Quote: *Growls*

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 5:21 pm

Ik zeg je één ding. MAAK HICCUP! 8D
& brave Michelle, de site zo doorgeven, nu gaat het hier hopelijk lekker actief worden~

Ik kom er net achter dat het beste personage allertijden ook op Promise zit...die eenhoorn! 8D het doet mij echt denken aan vroeger, hoe vaak ik die film wel niet heb gezien en nu ik die kort geleden opnieuw heb gezien vraag ik mij af hoe ik die zo vaak heb kunnen zien xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson Skellington

Jackson Skellington


Aantal berichten : 3

Character sheet
Character: Jack Skellington
Status:
Quote:

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 5:52 pm

Haha, jaa oke oke vooruit xD Tenminste als niemand anders wilt.. Anders maak ik Hiccup wel aan hoor. Met alle liefde, ghehe ^^

EN STITCH EN TOOTHLESS MOETEN EEN KEER EEN TOPIC. KIJK DIT DAN

Spoiler:

Ik ben echt verslaafd aan dat cutest koppeltje ever <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tod Murphy

Tod Murphy


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Toothless
Status: Where is Hiccup?
Quote: *Growls*

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 5:56 pm

Haha, die eerst dat je degene die je nu hebt maar actief kan houden xD zeker degene met Hannibal x3 & nhaw, die txee zijn cute c:

dumdum...nog geschiedenis en ik ben klaar maar nog steeds te lui .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isaac Pelekai

Isaac Pelekai


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Stitch from Lilo & Stitch
Status: Monsterous
Quote: ''Hi''

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 6:00 pm

Ja misschien dat ik Jackson wel ombouw ofzo.. Kan ook ;3 Heb Hiccup in ieder geval gereserveerd.
Alleen nog even face claim bedenken, weet jij een goeie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Kerato

Amy Kerato


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Amalthea/The unicorn
Status: Gezond
Quote: I am the only unicorn there is? The last?

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 6:05 pm

Ik kom ook maar even het chat-topic binnenvallen. Hallo c:

Tod Murphy schreef:
Ik kom er net achter dat het beste personage allertijden ook op Promise zit...die eenhoorn! 8D het doet mij echt denken aan vroeger, hoe vaak ik die film wel niet heb gezien en nu ik die kort geleden opnieuw heb gezien vraag ik mij af hoe ik die zo vaak heb kunnen zien xD
Yay, herkenning xD Ik heb hem ook best vaak gezien, ook al raakte ik soms in de war met het plot :') En het boek heb ik ook gelezen. Die is echt erg filosofisch xD

EDIT: ...Waarom zie ik nu pas dat Jack Skellington hier is? Da's echt te awesome voor woorden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tod Murphy

Tod Murphy


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Toothless
Status: Where is Hiccup?
Quote: *Growls*

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 6:12 pm

Ik wist niet eens dat er een boek van was, maar als kind keek ik die echt veel te vaak. Mijn ouders waren die film zo beu maar awesome dat je haar hebt aangemaakt x3

Isaac Nope, weet niet meteen een goede fc sowrry...had zelf ook problemen met het vinden van een goede fc xD

& Tod is af ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Kerato

Amy Kerato


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Amalthea/The unicorn
Status: Gezond
Quote: I am the only unicorn there is? The last?

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 6:30 pm

Ik wist het zelf ook vrij lang niet, maar het is best interessant om het met de film te vergelijken. Er zijn echt erg veel overeenkomsten, ook al laat de film een dik aantal stukken weg uit het boek. In mijn versie van het boek staat er zelfs een vervolg die zich zoveel jaar later afspeelt xD
Zullen we anders een topic doen als onze applications geaccepteerd zijn? Lijkt me wel interessant, zo'n eenhoorn en een draak (maar dan als mensen of course) c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 6:43 pm

@Lisa; Ik scande snel even je app voor ik hem ging lezen en ik zag dat je wel een kopje hebt voor de uitleg van de naam, maar dat er niks bij staat. Is dit de bedoeling of wil je er nog iets bij schrijven? c: Het is op zich niet heel erg nodig, maar het viel me op en het leek me beter om even te vragen. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Tod Murphy

Tod Murphy


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Toothless
Status: Where is Hiccup?
Quote: *Growls*

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 6:44 pm

Woops, dat was ik dus volledig vergeten xD Had her erbij gezet om nog in te vullen maar ben het gewoon helemaal vergeten, zal het nu even snel doen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Olaf Luna

Olaf Luna


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 28
Woonplaats : Noord-Brabant

Character sheet
Character: Olaf
Status: -
Quote: Hi, everyone. I'm Olaf and I like warm hugs!

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 7:00 pm

Ik claim sws wel Baymax van big hero 6, want robot...
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas O'Malley

Thomas O'Malley


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Thomas O'Malley
Status: Trying to fit in
Quote: Aloha, auf Wiedersehen, bon soir, sayonara, and all those good bye things, baby.

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 7:10 pm

@Isaac: Andrew Garfield als Hiccup? Ik heb hem wel eens  als dreamcast voor Hiccup op Tumblr zien langskomen, hij past best wel vind ik c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tod Murphy

Tod Murphy


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Toothless
Status: Where is Hiccup?
Quote: *Growls*

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 7:40 pm

Ik weet nu al dat de topics met Tod de meest awkward topics ooit worden xD but I luv his sig *3*
Terug naar boven Ga naar beneden
Isaac Pelekai

Isaac Pelekai


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Stitch from Lilo & Stitch
Status: Monsterous
Quote: ''Hi''

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 8:20 pm

Thomas O'Malley schreef:
@Isaac: Andrew Garfield als Hiccup? Ik heb hem wel eens  als dreamcast voor Hiccup op Tumblr zien langskomen, hij past best wel vind ik c:
Ohjaaa dat is echt een super goeie! Ga ik doen. Thaanks ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Elsa Kjellberg
Admin
Elsa Kjellberg


Aantal berichten : 71
Leeftijd : 27
Woonplaats : Arendelle

Character sheet
Character: Queen Elsa of Arendelle
Status: Gezond
Quote: Conceal, don't feel, don't let them know.

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptydo sep 25, 2014 9:12 pm

Stelletje spammers! Ik ben een dagje weg en het chattopic is opeens een pagina verder! D:
Nee, nee. In all seriousness, ik ben blij dat het zo leeft. Welkom trouwens, Femke! :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Kerato

Amy Kerato


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Amalthea/The unicorn
Status: Gezond
Quote: I am the only unicorn there is? The last?

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptyvr sep 26, 2014 12:42 pm

Bedankt, Rolo! c:

Ik ga zo meteen maar eens beginnen met een post van Amy. Als ze net zo fijn schrijft als mijn characters op andere RPG's, is dat al een goed teken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tod Murphy

Tod Murphy


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Toothless
Status: Where is Hiccup?
Quote: *Growls*

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptyvr sep 26, 2014 12:53 pm

Isaac/Stitch person Ik weet nu waarom dat je Logan Lerman gekozen hebt voor Stitch >3
Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Tumblr_nb12g8lp0b1ti9qowo1_500
I mean; Ezra and Logan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptyvr sep 26, 2014 3:08 pm

mag ik het shippen of?

Guys, ik meld het maar vast even: Waarschijnlijk ben ik dit weekend niet heel actief, dus karakterkaarten en het updaten van de lijsten kan wat langer duren. Ik zal proberen Rolo over te halen om samen op zn minst elke dag op de site te kijken, maar wij hebben ook onze cuddletijd nodig. :')
Ik zal zo veel mogelijk nu in de trein even doen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Elsa Kjellberg
Admin
Elsa Kjellberg


Aantal berichten : 71
Leeftijd : 27
Woonplaats : Arendelle

Character sheet
Character: Queen Elsa of Arendelle
Status: Gezond
Quote: Conceal, don't feel, don't let them know.

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptyvr sep 26, 2014 4:20 pm

Nee. Dat mag niet. No laptops allowed.

Ik heb de slappe lach want ik zit op m'n laptop op het station met wifi die beter is dan in de trein. Ik heb net gewoon gepost op het station jongens. Hella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Kerato

Amy Kerato


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Amalthea/The unicorn
Status: Gezond
Quote: I am the only unicorn there is? The last?

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptyvr sep 26, 2014 4:35 pm

Is het heel erg als ik niet meedoe met het shippen? Ik ben niet echt een shipper de laatste tijd :')

En posten op het station because why not xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Kingsleigh

Alice Kingsleigh


Aantal berichten : 7
Leeftijd : 28

Character sheet
Character: Alice Kingsleigh
Status:
Quote: Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptyvr sep 26, 2014 5:59 pm

Anna Kjellberg schreef:
Omg wat awesome M! Gefeliciteerd <3 Ik heb ook ooit zo'n bon voor een behandeling gekregen van iemand, maar nooit gebruik van kunnen maken... Hopen dat jij hem wel op maakt!


Haha ben het wel van plan.
En ik heb alice nog niet eens af en heb nu al een idee voor een andere char xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarence Montgomery

Clarence Montgomery


Aantal berichten : 44
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fangtasia

Character sheet
Character: Queen of Hearts
Status: Pretty out of rhythm
Quote: Who's painting MY roses RED?! OFF WITH THEIR HEADS!

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptyvr sep 26, 2014 8:00 pm

Tod Murphy schreef:
Isaac/Stitch person Ik weet nu waarom dat je Logan Lerman gekozen hebt voor Stitch >3
Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Tumblr_nb12g8lp0b1ti9qowo1_500
I mean; Ezra and Logan xD

THE PERKS OF BEING A WALLFLOWER. Ook al zo'n huilfilm, goddamnit. Maar aye, die moet ik dus heel snel weer zien want hij's keitof. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tod Murphy

Tod Murphy


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 26

Character sheet
Character: Toothless
Status: Where is Hiccup?
Quote: *Growls*

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptyvr sep 26, 2014 10:51 pm

Film was idd niet slecht, heb die net gezien xD enkel huil ik echt nooit met huilfilms .-.

Sarah You can ship it if you want it x3


Laatst aangepast door Tod Murphy op za sep 27, 2014 10:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alec Haitéir

Alec Haitéir


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 28

Character sheet
Character: The Mad Hatter
Status: Mad?
Quote: Do I need a reason to help a pretty girl in a very wet dress?

Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Emptyza sep 27, 2014 12:35 am

ik haat verhuizen -.- mijn kamer is helemaal leeg en er hangt nog maar 1 poster om me niet helemaal lonely te voelen en mijn boeken zijn al ingepakt (had er twee verhuisdozen voor nodig xD) en ik heb niet eens al mijn games in kunnen pakken nog want de verhuisdozen waren op xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene Chat-topic   Het algemene Chat-topic - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 14 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Olaf en Eve topic's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: about fairytales :: general chat-