Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Who's who?
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Who's who?   Who's who? Emptyzo maa 16, 2014 2:06 am


Who's who?


In plaats van een forum waar iedereen topic kan maken om zich voor te stellen, hebben wij een topic waar iedereen een post kan maken om zich voor te stellen. Dit is kind of verplicht, omdat dit tegelijkertijd ook een database is van wie wie bespeelt. Vrees echter niet, want je krijgt nog steeds de vrijheid om te vertellen wat je wil. Je hoeft zelfs je echte naam niet prijs te geven als je dit niet wil.

Kopieer de onderstaande code en vul hem naar jouw wens in!

Code:
<center><div class="tabello"><div style="font-family: 'Cedarville Cursive', cursive;font-size:20px;text-align:center;">Hello, my name is [JOUW NAAM/BIJNAAM HIER],</div>
Vertel iets over jezelf! Hoe oud ben je? Waar woon je? Wat zijn je hobbies? Heb je huisdieren? Hoe ben je op de site gekomen? Het beste is dat je geen dingen hoeft te vertellen die je niet kwijt wil. Je mag dit berichtje zo lang of zo kort maken als je zelf wil. Wel waarderen we het als je op zn minst een berichtje aanmaakt en het update als je nieuwe characters hebt.

<div style="font-family: 'Cedarville Cursive', cursive;font-size:20px;text-align:center;">I play:</div>
<div class="wlink"><a href="link naar profiel">character name - age - canon name</a></div></div></center>

Als je een nieuw character hebt aangemaakt, voeg dit stuk code dan toe voor de laatste twee divs:
Code:
<a href="link naar profiel">character name - age - canon name</a>
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptydi apr 01, 2014 6:02 pm

Hello, my name is Sarah,

Hello lovelies <3 This is your captain speaking! Eigenlijk admin en niet captain, maar je begrijpt me wel :')
Ik ben een 18 jarige drol uit Groningen met een recentelijk zwaar ontwikkelde liefde voor Disney - en natuurlijk andere geanimeerde films. Dat, gecombineerd met Once Upon A Time wat ik ben gaan kijken, heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat deze RPG nu bestaat. <3
Ik RPG al sinds 2008 en ben er voorlopig nog lang niet zat van c: Characters verzinnen en verder uitwerken blijft geweldig, zeker als het samen gedaan kan worden.
Webdesign is iets waar ik me veel bezig hou. Niet alleen omdat ik zo nu en dan een RPG start, maar ook omdat het op school moet. Jep, ik doe een multimedia opleiding. Momenteel loop ik stage in interactief ontwerpen, waar ik me van 9 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags mee moet vermaken. Gelukkig heb ik 's avonds en in weekenden nog genoeg tijd om te RPGen en te besteden aan mijn superlieve vriendin ♥

I play:



Laatst aangepast door Anna Kjellberg op vr sep 19, 2014 11:46 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Lyra Spots

Lyra Spots


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: One of those 101 Dalmatians
Status: What did just happen?
Quote: WOOF!

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptywo apr 02, 2014 7:13 pm

Hello, my name is Marieke/Marieksel,

Hiya iedereen ^w^
Voor het geval dat je het nog niet doorhad; ik ben Marieke, ook wel Marieksel genoemd. Ik ben momenteel 15 jaar oud en woon in Limbolandia (Limburg).
Ik heb momenteel een lichte obsessie met Portal 2 en Homestuck (helaas pindakaas mag ik daarvan geen chars hierop aanmaken D: ).
Ik vind het leuk om zelf roleplay forums te maken, hoewel ik meestal als een forum (nog niet eens) half klaar is er mee stop. Als deze forums wel af komen raak ik zelf vaak inactief in het roleplay gedeelte, ik heb geen idee hoe dat komt D:

Well.. Dat was het denk ik wel (ik weet nooit zo goed wat ik over mezelf moet vertellen in dit soort dingen ^^")
I play:

Terug naar boven Ga naar beneden
Clarence Montgomery

Clarence Montgomery


Aantal berichten : 44
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fangtasia

Character sheet
Character: Queen of Hearts
Status: Pretty out of rhythm
Quote: Who's painting MY roses RED?! OFF WITH THEIR HEADS!

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptydo apr 03, 2014 10:16 am

Hello, my name is Dianta,

Dus ehr.
Ik ben een 19 jarige blondine die crushes heeft op ladies.
Onder andere Tarja Turunen, Simone Simons, Lily fucking Rabe, Keegan Connor Tracy en Vera Farmiga. Ze moeten echt stoppen, ik zweer het.
Anyway. 'Kheb twee doggies, Sobat & Kess.
Ik ben voornamelijk een Metalhead en Slytherin. Tarja Turunen en EPICA geven me leven en ik houd van headbangen, woeii.
M'n fave series zijn American Horror Story, Bates Motel en The Walking Dead. Of eigenlijk zijn dat nu de series die ik op het moment kijk, so yeah. True Blood hoort daar ook wel bij. M'n voorkeur gaat voornamelijk uit naar dark/horror films en series, dus dat verklaart waarom ik die series kijk. c:
What the hell moet ik nog meer vertellen.
Oh, Photoshop en RPG zijn ook m'n leven. Ik RPG al vanaf 2009, te lui om nu de exacte datum op te zoeken en Photoshop begon ik ook niet veel later mee.
Ehm, not sure of het duidelijk is. Maar als je dit dus leest, sommige dingen van deze info zijn klikbaar. Mijn face valt ergens te vinden, zie zelf maar waar, al m'n lady crushes en doggies. :3

I play:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas O'Malley

Thomas O'Malley


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Thomas O'Malley
Status: Trying to fit in
Quote: Aloha, auf Wiedersehen, bon soir, sayonara, and all those good bye things, baby.

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptydo apr 03, 2014 8:25 pm

Hello, my name is Veronica,

Heey ^^
Ik ben 17 jaar oud en ik woon in Limburg. Ik heb een tijdje geRPG'd toen ik zo'n 11/12 jaar oud was, maar daar was ik toen mee gestopt wegens tijdgebrek. Ik heb het RPG'en een tijdje geleden herondekt en deze RPG sprak me meteen aan door het originele onderwerp en ik heb nog nooit eerder een mannelijk karakter gespeeld, dus dat wordt nog interessant denk ik :')
Verder heb ik een kat en ik zit in de vijfde (volgend jaar examen dus) en ik heb nog steeds geen idee wat ik wil studeren...
Ook hou ik heel veel van films, mijn favoriete films zijn op dit moment toch wel The Perfume, A Single Man en Midnight in Paris. Op dit moment volg ik de serie Hannibal. ^^


I play:

Terug naar boven Ga naar beneden
Katherine Fitzroy

Katherine Fitzroy


Aantal berichten : 54

Character sheet
Character: The Cheshire Cat
Status: Celebrating my unbirthday
Quote: Logic takes you from A to B. Fantasy takes you everywhere you want to go!

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptydo apr 03, 2014 9:12 pm

Hello, darlings, my name is Emma,

Ik ben 18 jaar oud,mijn hobbies zijn rpg, tekenen, photoshoppen, casual gamen, lezen, voetbal etc etc. Al minstens 6 jaar speel ik in een meidenteam, waar mijn positie meestal laatste man (vrouw) is.
Ik studeer biologie in Utrecht, dus als je ooit iemand nodig hebt om je rond te leiden op de Uithof weet je me te vinden~
Verder woont er bij mij thuis een hondje genaamd Loki<3

Mijn favoriete personages zijn een tikje gek, sowieso sarcastisch/cynisch met een goed gevoel voor humor en het liefste ook nog met een duister tintje. Jaaa, rpg is immers een effectieve manier om van je duistere sadistische gedachten af te komen eh :'>

Ik ben hier vast honderd dingen vergeten te zeggen, maar je leert me vanzelf kennen als de vreemde derp die Engels en NL door elkaar typt en altijd klaar staat om over random zaken te praten ^o^
PS: ik gebruik vaak veel emoticons, its an addiciton so please bear with me ;w;

My amázing characters

Terug naar boven Ga naar beneden
Claude Frederic

Claude Frederic


Aantal berichten : 45

Character sheet
Character: Claude Frollo
Status: Praying
Quote: The ways of the Lord...

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptyvr apr 04, 2014 5:37 pm

Hello, my name is Pallas,

En nee dat is niet mijn echte naam. Ik schrijf inderdaad onder een alias: Pallas Athene, de godin van de wijsheid. Ik wordt zeer binnenkort negentien en rpg al zo'n zeven jaar. En soms is het dan wel eens fijn om een keertje onbekend te blijven. Ik ben gek op dieren, wil er het liefst zoveel mogelijk hebben, en ik woon op mezelf. Na een ellendig lang avontuur dat ik mijn middelbare schooltijd noem (dat doet me denken aan de tekst uit een liedje die deze tijd perfect omschrijft: Ik ben een kind uit een boek. Het begin is best leuk. Maar het eind is zoek. Er komt geen einde aan dit boek), en waar nu dan eindelijk bijna het einde van in zicht is, wil ik een HBO opleiding linguïstiek gaan volgen. Uiteindelijk wil ik schrijver worden (maar daar is meer dan een opleiding taalkunde alleen voor nodig helaas). Ik wil hoe dan ook iets met talen gaan doen.

Volgens mij is dat het wel zo'n beetje.

I play:

Terug naar boven Ga naar beneden
Elsa Kjellberg
Admin
Elsa Kjellberg


Aantal berichten : 71
Leeftijd : 27
Woonplaats : Arendelle

Character sheet
Character: Queen Elsa of Arendelle
Status: Gezond
Quote: Conceal, don't feel, don't let them know.

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptyza apr 05, 2014 3:17 pm

Hello, my name is Robin,

beter bekend als Rolo bij de meesten, dus wees vrij om me bij die bijnaam te noemen. Ik ben negentien jaartjes oud, Taurus, vrouwelijk en studeer aan het Sint Lucas in Eindhoven voor Game Artist. Momenteel zit ik in het derde leerjaar. Zelf woon ik in Limburg, in Maastricht welteverstaan. Lekker ver weg van meetings, yay! Anywho, wat past nog meer bij algemene info? Oh ja. Ik val voor dames. Met name voor de persoon die Anna hier speelt~ Oh en vriendschap. Ik hou van mijn vrienden en nieuwe vrienden maken. Dus wees niet bang om hallo tegen me te zeggen; ik bijt niet.

Ik RPG nu zo’n… 5 jaartjes, denk ik? Zo af en toe heb ik nog wel eens mijn down momentje van het RPGen, maar karakters in elkaar zetten en extra dingetjes toevoegen blijf ik geweldig vinden. Vooral als ik dat samen met andere mensen kan doen. Schrijven is dan ook een erg grote hobby van mij en daar wil ik denk ik ook mee verder gaan. Helaas zal ik toch eerst mijn opleiding moeten afmaken, maar dat is nou ook weer niet het einde van de wereld.  

I play:



Laatst aangepast door Elsa Kjellberg op do mei 28, 2015 10:42 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Christoph Bjorgman

Christoph Bjorgman


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 27
Woonplaats : Over de ijssel

Character sheet
Character: Kristoff
Status: Reindeer are better than people, Sven don't you think I'm right?
Quote: "I don't take people places."

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptyvr mei 09, 2014 11:58 pm

Hello, my name is Nadine,

ik ben 17 jaar en woon in de buurt van Zwolle. Ik reis iedere dag af naar Leeuwarden, want daar studeer ik momenteel Communication & Multimedia Design! Ik zit in het eerste jaar. Het liefst kijk ik een film, ben ik aan het tekenen, schrijven of slapen. Ik hou van slapen.
Het liefst zou ik in de toekomst iets met film of commercials doen, storytelling en cinematografie vind ik echt heel erg tof en daar zou ik heel graag meer over willen leren.

Ik rpg sinds mijn dertiende en dat is nu vier jaar geleden, dus ik heb wel wat ervaring maar mijn schrijfstijl heeft veel verbetering nodig en hoe kan dat beter dan schrijven met anderen? =D
Eeeh verder ben ik niet zo heel interessant maar als je vragen hebt of iets kwijt wil kun je me altijd een PBtje sturen!


I play:

Terug naar boven Ga naar beneden
Jim Hawkins

Jim Hawkins


Aantal berichten : 5

Character sheet
Character: Jim Hawkins
Status: Reality aan het verkennen...
Quote: All that talk of greatness, light coming off my sails... What a joke.

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptyza mei 10, 2014 12:25 pm

Hello, my name is Little John,

Helaas niet mijn echte naam, wel een bijnaam en daar zullen jullie het mee moeten doen. Ik ben een zestien, bijna zeventien, jarige belg, Leeuw van sterrenbeeld en student in vijfde jaar Economie-Moderne Talen.

In mijn vrije tijd schrijf ik, RPG's en verhalen, doe ik aan fitness en train ik voor mijn eerste halve marathon. Het RPGen doe ik nu al een jaartje of drie, vier misschien. Verschillende fora en verschillende concepten.

Het liefste zou ik na het middelbaar naar het KMS gaan en officier worden bij de Belgische Landmacht, maar dat zijn zorgen voor later.

Mochten er nog vraagjes zijn: Stuur me een pb!

I play:

Terug naar boven Ga naar beneden
Stodd Uma

Stodd Uma


Aantal berichten : 41
Leeftijd : 24
Woonplaats : België

Character sheet
Character: Spirit [Spirit: stallion of the cimarron]
Status:
Quote: niemand kan me remmen, niemand zal me temmen, nee nooit!!!

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptywo jun 11, 2014 5:53 pm

Hello, My name is Tess,

Ik ben een 14-jarig meisje en woon in Merelbeke, dicht bij Gent. Ik zit in het tweede middelbaar en volg moderne. Volgend jaar ga ik Wetenschappen volgen. Ik zing en teken graag. Ik ben al heel mijn leven gek op alles van disney en animatiefilms. Ik kijk naar Japanse Anime’s  (De leukste vind ik Fairy Tail, Gargantia, sword art online en another. ) Ik lees ook de manga van Fairy Tail (Cobra is mijn lievelingskarakter ) Ik doe dit jaar niets van activiteiten maar ga volgend jaar misschien terug zingen. Ik heb redelijk veel huisdieren. 4 katten, een hond, 3 konijnen, een cavia, een vis, een heleboel kippen en twee hanen.  

Ik ben op deze site gekomen via Prophesy of fate waar ik Erik Secret Silense speel. Ik zit ook op Warrior Cats ( Ik ben Loci, Blueleaf, Erik, Grey, Smokepaw’ ) kickstart (sett ) op Quiet Howling (Acanit,Seff) Asgard-Midgard (Loki, Soul, Heimdall) en nog veel andere forums die nu niet meer actief zijn. Quiet Howling en Asgard-Midgard heb ik zelf gemaakt en zijn nu niet meer actief. Ik ga eerst vanalles veranderen en dan gaan ze weer open.

Ik RPG sinds 28-03-13. Maar schreef daarvoor al verhalen.
Als je nog vragen hebt of iets kwijt wilt stuur dan een pm.
I play:

Terug naar boven Ga naar beneden
http://cosmic-fall.actieforum.com/forum
Olaf Luna

Olaf Luna


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 28
Woonplaats : Noord-Brabant

Character sheet
Character: Olaf
Status: -
Quote: Hi, everyone. I'm Olaf and I like warm hugs!

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptyzo sep 21, 2014 9:03 am

Hello, my name is [Sascha/sas],

Na ik ben dus Sascha 18 jaar, woon in brabant rot stadje Oss. Studeer aan Sintlucas in Eindhoven als game-artist. Voor de oplettende ja, zit ook bij Rolo in de klas Hier na wil ik graag door studeren als een bepaald game bedrijf me niet wilt hebben voor 2D animaties, omdat het me gewoon super vet lijkt om animatie films en series te maken. en hopelijk bij pixar uit te komen Mijn hobbyies zijn tekenen, films kijken, muziek luisteren, gitaarspelen en wandelen.

Rolo vertelde me op school al een paar keer over promise, maar ik wist toen nog niet zeker of ik wou en welke karakter ik ging doen. Maar uit eindelijk wist ik het en werd ik super enthousiast en bedenk ik me nu net weer een karakter om te maken. Daarlangs ken ik Prinses Doos ook al een tijdje ook door Rolo.  Ehm ja ik denk dat ik zo wel alles verteld heb xD Als je meer van me wilt weten, wees niet bang om een pb te sturen. En nieuwe mensen leren kennen of nieuwe vriendschappen zijn ook welkom. Ik merk dat ik best een droge ontmoeting post gemaakt heb, het spijt me daar voor.

I play:

Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Kerato

Amy Kerato


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Amalthea/The unicorn
Status: Gezond
Quote: I am the only unicorn there is? The last?

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptydo sep 25, 2014 7:55 pm

Hello, my name is Femke,

ik ben 15 jaar (bijna 16) en ik woon in Limburg. Het Belgische Limburg, welteverstaan. Ik heb een Belgische nationaliteit, maar halverwege de basisschool verhuisden mijn moeder en ik naar Nederland. In augustus 2013 zijn we weer naar België teruggekomen, wat ervoor heeft gezorgd dat ik nu deels Nederlands, deels Vlaams klink. Mijn hobby's zijn onder andere tekenen, RPG'en, gamen (Pokémon en The Legend of Zelda om precies te zijn), de ocarina bespelen en lezen. Ik heb in totaal drie huisdieren: twee honden en een schildpad.

Hm, en voor de rest... Ik volg Economie – Moderne talen (daarvoor deed ik Gymnasium) en heb nog geen flauw idee welk beroep ik later wil uitoefenen. Hopelijk iets met tekenen, schrijven of iets in die richting.
Dit is best een korte intro, maar eigenlijk weet ik niet zo veel meer te vertellen. Als je nog vragen hebt, mag je gerust een pb sturen ^^

I play:



Laatst aangepast door Amy Kerato op za okt 11, 2014 11:46 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Newt Tramp

Newt Tramp


Aantal berichten : 40

Character sheet
Character: Tramp
Status:
Quote:

Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Emptywo okt 01, 2014 11:30 am

Hello, my name is Julya,

Euhm hai? Ik ben hier zo slecht in xD. Nou, ik ben dus Julya, 16 jaar oud, jarig op 16 juli - Net als Luke Hemmings en James Maslow kwam ik net achter - Ik zit op het MBO, doe de opleiding dierverzorging op niveau 4. Over een beroep later, dat weet ik nog niet. Je zou denken dat ik richting dieren wil, maar langzaam begint de muziek kant me ook wel erg te trekken... Euhm. Hobby's. Ik rijd paard, en ik maak muziek covers - sinds kort. En ik schrijf ook verhalen op Quizlet. Tja, dat dus. Als je een vraagje hebt, of een topic wilt, stuur gerust een pb!

I play:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Who's who? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's who?   Who's who? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: where magic seems-