Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Excuse-moi, madame?
Katherine Fitzroy

Katherine Fitzroy


Aantal berichten : 54

Character sheet
Character: The Cheshire Cat
Status: Celebrating my unbirthday
Quote: Logic takes you from A to B. Fantasy takes you everywhere you want to go!

Excuse-moi, madame? Empty
BerichtOnderwerp: Excuse-moi, madame?   Excuse-moi, madame? Emptyzo apr 06, 2014 11:06 pm

Hey, paar vraagjes hier -zeer verrassend, in dit subforum xD

Uno - Bestaan beroemdheden? Aangezien het zomaar zou kunnen dat iemand IC een enorme fan is van Bradd Ppitt, terwijl een ander personage die dude als faceclaim heeft vroeg ik me dat af :'>

Dos - Daaraan gerelateerd: hoe zit dat met films? Liedjes uit films?

Tres - Meer een suggestie: misschien is het handig om bij 'links' de template voor reclame van promise te zetten, zodat er door leden ook kan worden gezocht naar plekken om de reclame te plaatsen?

Quattro - Sorry als dit al ergens staat, maar welk klimaat heeft Realiteit? En lopen de seizoenen gelijk met de echte wereld?

Cinque - ... Nee, dit is alles wat ik momenteel wil weten :] alvast bedankt voor je tijd~
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Excuse-moi, madame? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excuse-moi, madame?   Excuse-moi, madame? Emptyma apr 07, 2014 1:33 am

Un; Ja, beroemdheden bestaan gewoon. De verklaring is hier vrij simpel: Lookalikes. De characters zijn dan als het ware lookalikes (al hoeft dit niet perse IC beschreven te worden, if you catch my drift) van de echte beroemdheden. Ik neem echter wel aan dat de meeste characters zich niet associëren met de beroemdheid die hun faceclaim is, al is dat natuurlijk volledig aan de RPGer.

Deux; Uhm. Hier heb ik ook wel eens over nagedacht, en eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik er antwoord op moet geven. Het lijkt me heel vreemd voor geanimeerde characters om zichzelf in een film te zien, dus dan zou ik zeggen van niet, maar aan de andere kant kan ik me de echte wereld niet voor me zien zonder animatiefilms. Ik zou hier eigenlijk wel meer meningen over willen horen.

Trois; Om een of andere reden is dat een van de dingen die ik altijd vergeet bij het openen van een nieuw forum. Ik zal het er neerzetten. c:

Quatre; Dit staat inderdaad nog nergens, ook omdat ik nog niet echt nagedacht had over het klimaat. De seizoenen lopen gewoon gelijk, en het lijkt me dat het seizoen van een topic word vastgezet bij het plaatsen van de eerste post. Wat klimaat betreft.. moet ik denk ik even wat research doen naar de verschillende klimaten in Amerika. Hier kom ik op terug.

Cinq; Ik hoop dat dit voor nu even genoeg antwoord biedt. Voel je vrij om je mening te geven over de dingen die ik zelf nog niet helemaal heb uit gepluisd. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Claude Frederic

Claude Frederic


Aantal berichten : 45

Character sheet
Character: Claude Frollo
Status: Praying
Quote: The ways of the Lord...

Excuse-moi, madame? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excuse-moi, madame?   Excuse-moi, madame? Emptyma apr 07, 2014 10:46 am

If you don't mind me putting this here.

Wat betreft die tweede, daar zat ik ook al mee. Maar hoe ik hierover denk (hoe ik over veel rpg's denk waar mensen in zitten) is dat deze wereld gezien kan worden aan een wereld parallel aan de onze.
Je moet het zien alsof er aan de andere kant van het universum een tweede oerknal plaatsvond en op dezelfde manier materie vormde tot een leefbare planeet zoals Aarde. Hier konden ook planten en dieren op groeien, en zij hadden eveneens de mogelijkheid tot evolutie. Het is een wereld die in bijna alle opzichten gelijk is aan de onze op kleine details na. In sommige rpg's zou deze theorie bijvoorbeeld verklaren waarom mensen magie kunnen gebruiken terwijl wij dat in onze wereld niet kunnen. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat hier wel degelijk animatie films bestaan, maar met andere verhalen dan onze animatie films.

Een andere optie is de schuld geven aan de scheur. Als de scheur het geheugen kan wissen van een animatie karakter dat erdoorheen valt, waarom zou zijn bereik daar dan stoppen. Als er een gat in het verhaal zit kan de scheur toch ook de herinnering aan het verhaal uit het geheugen van de mensen die het gezien hebben wissen.

Tenminste, zo zie ik het een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Excuse-moi, madame? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excuse-moi, madame?   Excuse-moi, madame? Emptyzo mei 04, 2014 11:24 pm

Alright, een maandje later en ik heb me net even wat verder verdiept in klimaten - iets wat ik hopelijk nooit meer hoef te doen.

Voor het klimaat zou ik Cfa willen voorstellen: een vochtig subtropisch klimaat. Er is een groot deel van Amerika waar dit klimaat zit, wat nog vrijheid open laat voor waar het zit, en het lijkt op zich op het Nederlandse klimaat wat we hier gewend zijn. Van wat ik begrepen heb zouden dan alleen de zomers warmer zijn.
Als er iemand met een aardrijkskunde-knobbel nog eens naar zou willen kijken zou ik dat heel fijn vinden. Voor nu kunnen we Cfa proberen aan te houden :3

Pallas' oplossing voor de animatie films lijkt me op zich een goede. Ik denk dat het makkelijkste is als de characters gewoon geen geanimeerde films kijken, of ze nou in dit universum bestaan of niet. Niet kijken, niet er aan denken, niets er over horen. Misschien dat ik hier later nog eens op terug kom.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Katherine Fitzroy

Katherine Fitzroy


Aantal berichten : 54

Character sheet
Character: The Cheshire Cat
Status: Celebrating my unbirthday
Quote: Logic takes you from A to B. Fantasy takes you everywhere you want to go!

Excuse-moi, madame? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excuse-moi, madame?   Excuse-moi, madame? Emptydi mei 06, 2014 1:23 pm

Haha, dat klinkt prima qua klimaat en het onderwerp animatie etc zal ik gewoon maar negeren ^^
Bedankt voor de antwoorden allebei c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Excuse-moi, madame? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excuse-moi, madame?   Excuse-moi, madame? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: found in a faded dream-