Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 Hawkins, Jim
Jim Hawkins

Jim Hawkins


Aantal berichten : 5

Character sheet
Character: Jim Hawkins
Status: Reality aan het verkennen...
Quote: All that talk of greatness, light coming off my sails... What a joke.

Hawkins, Jim Empty
BerichtOnderwerp: Hawkins, Jim   Hawkins, Jim Emptydi mei 06, 2014 5:33 pm




Jim Hawkins


"All that talk of greatness, light coming off my sails... What a joke."
Jim Hawkins - Treasure Planet - Joseph Gordon-Levitt
18 - 23 november


Timeline


Jim werd achttien jaar geleden geboren als zoon van Sarah en John Hawkins. Zijn vader verliet hen al toen hij nog maar drie was, om mee te gaan vechten tegen de mysterieuze Kapitein Flint. Daarna is nooit meer iets van hem vernomen.
Jim had een relatief normale jeugd, buiten enkele kleine incidentjes met de politie, totdat er op een dag een schip neerstortte naast hun herberg en hij een holografische kaart in handen krijgt. Een reis naar een onbekend schateiland volgt en na een hele hoop gedoe met een stel piraten en meer van dat gespuis krijgt Jim de kans om aan de Interstellar Academy te gaan studeren.
Drie jaar later sluit hij die opleiding met succes af en keert hij terug naar huis. Maar op het moment dat hij de deur opendoet... verdwijnt hij.  


Analysis


Jim is een vrijgevochten jonge knaap die veel waarde hecht aan vriendschap en trouw. Voor zijn vrienden gaat hij heel ver, volgens sommigen zelfs iets té ver, maar dat even terzijde. Hij houdt enorm van zijn vrijheid en zal ook alles doen om die te kunnen behouden. Jim is een volhouder en koppig als een ezel en dit is ook een van zijn grote tekortkomingen, hij geeft niet graag toe dat hij fout is en hij blijft doordoen, wat er ook gebeurt. En als je blijft doordoen... dan kunnen de dingen wel eens vreselijk fout lopen.

Connections


Faceclaim: Ik heb Joseph Gordon-Levitt enerzijds gekozen omdat hij het personage van Jim heeft ingesproken, maar ook omdat zijn jonge ik veel weg heeft van hoe Jim Hawkins er bij ons zou uitzien.
Leeftijd: Ik heb voor 18, bijna 19, gekozen omdat Jim in de film vijftien is. Na de film kan hij bijna meteen naar de Interstellar Academy dankzij het goede woordje van Amalia en ik ga er van uit dat die opleiding toch een jaartje of drie duurt.


Details


-Jim is/was kapitein van de Long John Silver. Hij heeft het schip vernoemd naar, inderdaad, Long John Silver, als herinnering aan de persoon die het dichtst in de buurt kwam van de vader die Jim nooit heeft gehad.
-Ik zal Jims application met het verstrijken van de tijd verder aanvullen en verfijnen, zodra ik echt een goed beeld heb van hoe ik hem hier ga neerzetten.


This app was written by jLittle John.


Laatst aangepast door Jim Hawkins op zo mei 11, 2014 5:30 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Kjellberg
Admin
Anna Kjellberg


Aantal berichten : 193
Leeftijd : 27

Character sheet
Character: Princess Anna
Status: cold cold cold cold cold cold cold
Quote: You don't have to protect me!

Hawkins, Jim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hawkins, Jim   Hawkins, Jim Emptydi mei 06, 2014 11:18 pm

Accepted!
Alles is goed zo! Trouwens, goed idee om je application later aan te vullen! Zo kan je je eerder focussen op het spelen van het character, in plaats van uren aan een application te besteden die toch maar een paar keer gelezen wordt. Veel plezier in de RPG!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://promise.actieforum.com
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: out of character :: to come alive :: accepted-