Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 A forest... sort of [open]
Amy Kerato

Amy Kerato


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Amalthea/The unicorn
Status: Gezond
Quote: I am the only unicorn there is? The last?

A forest... sort of [open] Empty
BerichtOnderwerp: A forest... sort of [open]   A forest... sort of [open] Emptyza sep 27, 2014 7:38 pm

De jonge vrouw wandelde in gedachten verzonken over één van de paden in het park. Ze was een maand of twee geleden aangekomen in deze stad, Realiteit. In het begin hadden veel mensen de vrouw vreemd aangekeken, want wie liep er immers rond in een middeleeuwse jurk in de eenentwintigste eeuw? Nu, twee maanden verder, droeg ze een vrij normale outfit, maar deze was alsnog anders dan die van de meeste anderen. Haar kleren hadden bruine en groene tinten en ze had stevige schoenen aan, wat je niet meteen zou verwachten bij een vrouw die er voor de rest goed verzorgd en elegant uitzag. De verklaring hiervoor was simpel: ze was parkwachter. Het was haar taak om de orde te handhaven en toezicht te houden op de veiligheid in het park. Voor Amy persoonlijk was dat echter niet de belangrijkste reden. Ze wilde namelijk het liefst zo veel mogelijk in het park zijn, omdat die haar aan haar vorige thuis deed denken. Het leek in ieder geval meer op een bos dan de rest van de stad. Ze probeerde ook de planten en dieren zo goed mogelijk te beschermen in haar bos van vroeger en dat was in haar ogen ook haar belangrijkste taak als parkwachter.

Amy werd uit haar gedachten gehaald toen ze iets zag schitteren in het struikgewas. Ze had al zo'n vermoeden van wat het kon zijn en liep eropaf. Eenmaal bij de struik aangekomen hurkte ze en greep naar het glimmende voorwerp. Ze hield het stevig vast en haalde het uit de struiken, waarna ze een diepe zucht liet horen. Ja hoor, het was weer zo'n metalen blikje. “Is het echt zo moeilijk om respect te hebben voor de natuur?” mompelde ze geagiteerd. Ze vond dagelijks wel een of meerdere van zulke blikjes en ander afval. Dat bleef ze toch een vreemd kenmerk vinden van de mensen hier. Ze lieten gewoon allerlei afval achter in de natuur wat er niet thuishoorde. Met een diepe zucht deponeerde ze het blikje in de vuilbak die slechts een paar meter verderop stond, waarna ze op het bankje ernaast ging zitten om even een pauze te houden. Ze hield haar blik voor zich gericht en keek in gedachten verzonken naar een blaadje dat van één van de bomen af dwarrelde of ze merkte een vogel op die wat bessen van de struiken at. Soms had Amy echt het gevoel dat ze weer thuis was, maar steeds weer werd ze eraan herinnerd dat ze daar ver vandaan was. Dit keer kwam dat omdat ze een paar voetstappen hoorde en ze keek op om te zien wie of wat haar kant op liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

A forest... sort of [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A forest... sort of [open]   A forest... sort of [open] Emptyma sep 29, 2014 10:40 am




Eve stond op en bedacht wat ze vandaag eens ging doen. Ze kleedde zich om en ging ontbijten, tijdens het ontbijt zag ze een mooie foto van een park die in haar buurt was. Ze wist het meteen wat ze ging doen vandaag. Lekker door het park lopen, het was namelijk nog steeds wennen voor haar om de aarde zo te zien. Aangezien ze het zonder leven heeft gezien met veel afval. Na het ontbijt deed ze haar schoenen en jas aan en liep de deur uit richting het park.

Eenmaal in het park aan gekomen te zijn merkte ze dat de lucht ook anders was. Het was namelijk iets frisser en het rook ook beter. Ze zag dat een vrouw naar een bosje liep, waar ze een blikje uit haalde en het weg gooide. Serieus ze zijn terug gekomen naar de aarde en sommigen mensen hebben er nog niks van geleerd. Het kon Eve best boost maken, maar om een vrouw het zien op te ruimen. Deed haar dan wel weer goed. Ze liep richting de vrouw die het blikje weg gegooit had net, maar voor dat ze iets wou zegen tegen haar. Had ze zich al omgedraaid, Eve schrok er even van. Waarschijnlijk voelde de vrouw dat ze achtervolgt werd. Zodalijk dacht ze dat Eve haar aan het stalken was, maar dat is niet zo. Ze wou alleen maar de vrouw complementeren dat ze het blikje had weg gegooit, meer niet.



Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Kerato

Amy Kerato


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Amalthea/The unicorn
Status: Gezond
Quote: I am the only unicorn there is? The last?

A forest... sort of [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A forest... sort of [open]   A forest... sort of [open] Emptydi sep 30, 2014 8:01 pm

Zodra Amy de figuur die op haar af was gekomen goed zag, glimlachte ze vriendelijk. De vrouw die aan was komen wandelen was waarschijnlijk niet veel ouder dan Amy zelf – of tenminste, nu ze een mens was – en leek op het eerste gezicht geen enkel gevaar te vormen voor haar of voor het park. Toen ze nog eens goed keek, merkte ze op dat de vrouw er wat geschrokken uitzag. Kwam dat omdat ze zich zo snel had omgedraaid? Het was in ieder geval niet haar bedoeling geweest om de vrouw te laten schrikken en ze knikte haar vriendelijk toe. “Sorry als ik je heb laten schrikken, ik bedoelde het niet zo,” zei ze tegen de vrouw. “Ik merk het vaak snel op als er iemand dichterbij komt,” voegde ze eraan toe. Dat laatste was iets wat ze haar hele leven al had, zeker toen ze nog in haar eigen wereld leefde en moest opletten zodat ze niet achtervolgd zou worden door jagers. Amy keek even om zich heen en merkte dat al het afval in haar gezichtsveld nu wel weg was. Mooi zo, dan had ze inderdaad wel even een pauze verdiend.

OOC: Sorry, deze post is echt verschrikkelijk kort voor mijn doen, maar ik wist even niet veel te verzinnen >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

A forest... sort of [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A forest... sort of [open]   A forest... sort of [open] Emptydi sep 30, 2014 9:58 pm




De vrouw verontschuldigen zich en vertelde dat ze het wel vaker merkte als iemand dicht in haar buurt was. Eve kon het begrijpen dat sommigen mensen dat snel aanvoelde, maar ze was eerder bang dat ze haar voor gevaar aan zag. Wat blijkbaar niet is gelukkig. “Het is oke, ik wou je ook geen kwaad doen,” zei ze en liet even een korte stilte zij voor dat ze het volgende zei “Ik wou zegen dat ik het goed vond van u. Dat u anders mans troep op ruimde.” Ze wou niet helemaal de verhaal aanhangen dat ze niet begreep, dat de mensen de wereld weer vervuilen. Of ze willen weer de ruimte in, maar dat was ook geen pretje. Ze moest eerlijk zeggen dat ze de mensen nu veel gezonder uit vond zien toen ze daar boven nog waren, maar goed.

Eve keek even rond op de plek waar ze gestopt waren, het zag er gewoon zo mooi uit. Ze deed even hoor ogen dicht en ademde de lucht diep in en hield hem even vast en daarna weer uit. “Het is hier zo mooi en de lucht is ook zo fijn,” liet Eve er uit vallen. Waarschijnlijk zal de dame die er bij stond er ook wel mee eens zijn, aangezien zij net het blikje had weg gegooit.



Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Kerato

Amy Kerato


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Amalthea/The unicorn
Status: Gezond
Quote: I am the only unicorn there is? The last?

A forest... sort of [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A forest... sort of [open]   A forest... sort of [open] Emptywo okt 01, 2014 8:10 pm

'Het is oke, ik wou je ook geen kwaad doen,' was het antwoord van de vrouw die daarnet nog wat geschrokken naar Amy had gekeken. “Dan is het in orde,” antwoordde ze. Ze had het deels als grap bedoeld, maar ze kon niet verhinderen dat haar gewone, serieuze stem in haar antwoord te horen was. Dat was toch iets typisch aan haar: echt grappen maken kon ze niet en ze klonken vaak serieuzer dan meestal het geval zou moeten zijn bij grappende opmerkingen. 'Ik wou zegen dat ik het goed vond van u. Dat u anders mans troep op ruimde,' sprak de vrouw toen na een lange stilte. Amy was even verrast door het compliment, maar ze wist toch redelijk snel weer te reageren. “Bedankt. Ik kan er gewoon niet goed tegen als mensen allerlei spullen weggooien hier. Bovendien is het één van mijn taken als parkwachter om het hier schoon te houden,” zei ze vervolgens, waarna ze weer voor zich uitkeek. Er dwarrelde weer eens een rood blad van één van de bomen af, een duidelijk teken dat de herfst er toch echt wel weer aankwam. 'Het is hier zo mooi en de lucht is ook zo fijn,' hoorde Amy de vrouw zeggen. Ze glimlachte instemmend, terwijl ze nog steeds voor zich uit keek en een vogeltje in het oog hield dat op de grond op zoek was naar iets eetbaars. “Zeg dat wel,” sprak ze. “Alleen net niet zo mooi als... Laat maar.” Ze zuchtte toen ze zichzelf weer had betrapt over het wegdromen naar het bos waar ze vroeger leefde. Dát was pas een mooi gebied, mooier dan dit park waar iedereen zomaar kon komen. Zou dat bos er nog steeds net zo uitzien als ze zich kon herinneren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

A forest... sort of [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A forest... sort of [open]   A forest... sort of [open] Emptyvr okt 03, 2014 7:53 pm




“Dan is het in orde,” antwoordde de vrouw. Eve merkte wel dat ze er een soort van grap van probeerde te maken, maar echt er om lachen kon ze niet. Maar goed zo had ieder zijn eigen humor niet. “Bedankt. Ik kan gewoon niet goed tegen als mensen allerlei spullen weggooien hier. Bovendien is het één van mijn taken als parkwachter om het hier schoon te houden,”antwoordde ze terug op haar compliment. Eve knikte gelukkig vond zij het ook niet goed dat mensen het hier deden, maar ze was parkwachter. Dat had ze niet echt verwacht. Het leek haar wel een leuk beroep, want je bent lekker buiten in een goed stukje natuurgebied. Maar echt veel mensen kwam je volgens mij ook niet tegen, of mensen waar je een babbeltje mee kan maken. De parkwachter stemmende ook in over wat Eve zei over de lucht. “Alleen net niet zo mooi als... Laat maar,” zei de blondine. Eve keek haar raar op bedoelde ze als voor dat de wereld kapot ging of? Ze twijfelde even of ze moest vragen of ze ook van Axion kwam. Eigenlijk had ze dat nog met niemand over gehad hier, omdat het lijkt dat niemand er meer van wist. “Kom jij ook uit Axion?” vroeg Eve.


Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Kerato

Amy Kerato


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Amalthea/The unicorn
Status: Gezond
Quote: I am the only unicorn there is? The last?

A forest... sort of [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A forest... sort of [open]   A forest... sort of [open] Emptyzo okt 05, 2014 6:35 pm

Amy werd wakker uit haar gedachten toen de andere vrouw een vraag stelde. 'Kom jij ook uit Axion?' vroeg ze, waarop Amy haar wat verward aankeek. Axion? Daar had ze nog nooit van gehoord. Dit stadje heette Realiteit en het bos waar Amy vandaan kwam had geen naam. Als het er al één had, dan was het in elk geval niet Axion. “Nee, ik ken dat niet. Is dat een ander koninkrijk?” antwoordde ze, waarna ze direct weer een vraag stelde. Nu de andere vrouw was begonnen over dat Axion kon ze net zo goed vragen wat het precies was, of niet soms? “Ik heb me volgens mij nog niet echt voorgesteld. Ik heet Amy,” zei ze na een korte stilte. Ze vond het wel zo beleefd om zichzelf even voor te stellen nu ze een gesprek waren begonnen, ook al moest ze nog steeds wat aan haar eigen naam wennen. Die had ze immers gekregen van Schmendrik. Nou ja, niet helemaal. Hij had haar de naam Amalthea gegeven, maar dat was blijkbaar niet een erg veelvoorkomende naam hier. Dat was de reden waarom ze haar naam had afgekort naar iets simpels. Amy wachtte rustig af op het antwoord van de andere vrouw, als zij tenminste ook haar naam wilde geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

A forest... sort of [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A forest... sort of [open]   A forest... sort of [open] Emptyma okt 06, 2014 7:08 pm




Op de vraag of ze uit Axion kwam kreeg Eve een verwarde blik terug met de vraag of het een andere koninkrijk was. Ze wou Axion niet echt een koninkrijk noemen, eerder een woongebied. Zoals Londen ofzo. “Nee, geen koninkrijk meer een plek waar je leeft,” reageerde ze terug, aangezien ze Axion niet kende. Wou Eve het niet moeilijker maken voor de parkwachter en haar ook nog eens vertellen, dat het een plek was in de ruimte. “Ik heb me volgens mij nog nooit echt voorgesteld. Ik heet Amy, “ zei ze. Eve keek haar vriendelijk aan en stak haar hand uit en zei“Aangenaam Amy, ik heet Eve.”

Ze wist niet echt zeker of ze nu ook haar beroep nog zou moeten vertellen, aangezien ze de beroep wel wist van Amy. Maar daar langs kon Amy er misschien wel iets mee, voor het geval als ze mensen tegen kwamen in het park .Die het aan het vernielen zijn of niet aan de regels hielden. Met een belletje en Eve zou er zo snel mogelijk heen komen om ze te pakken te nemen. Helaas kon ze niet meer vliegen, anders kon het nog sneller maar goed. “Ik ben trouwens een politie agente,” liet ze er uit vallen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Kerato

Amy Kerato


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Amalthea/The unicorn
Status: Gezond
Quote: I am the only unicorn there is? The last?

A forest... sort of [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A forest... sort of [open]   A forest... sort of [open] Emptyvr okt 10, 2014 7:43 pm

Amy kreeg als antwoord op haar vraag dat Axion geen koninkrijk was, maar eerder een gebied waar je leefde. Zoals een stad, dus? De jonge vrouw ging daar maar even vanuit. Ze had niet de indruk dat ze het nog eens zou tegenkomen en misschien zou het alleen maar meer verwarrend worden als ze door zou vragen. In ieder geval leek het onderwerp 'Axion' nu afgesloten te zijn. 'Aangenaam Amy, ik heet Eve,' zei de vrouw – die dus blijkbaar Eve heette – toen als reactie op wat Amy eerder had gezegd. Ze schudde de hand die Eve had uitgestoken en glimlachte vriendelijk. “Insgelijks.” Amy liet haar hand weer los en wist niet zeker of ze nog iets te zeggen had of niet. Ze hoefde er niet al te lang over na te denken, want Eve leek alweer een ander onderwerp te hebben gevonden. 'Ik ben trouwens een politie agente,' deelde ze mee. Ergens was Amy hier wel door verrast. Niet dat ze vond dat Eve niet op een agente leek, maar ze had het gewoon niet verwacht. De beroepen van parkwachter en politieagente hadden nu eenmaal overeenkomsten: allebei moesten ze ergens de orde en veiligheid handhaven. “Grappig dat onze beroepen zo op elkaar lijken,” zei ze. “Werk je al lang als agente?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Sparkles

Eve Sparkles


Aantal berichten : 31

Character sheet
Character: Eve
Status:
Quote:

A forest... sort of [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A forest... sort of [open]   A forest... sort of [open] Emptyzo okt 12, 2014 1:53 pm




Amy schudde haar hand en liet het, daarna weer los. Eve deed haar arm ook weer terug op de plek, waar die normaal hing. Ze merkte dat de jonge vrouw verraste van haar beroep. “Grappig dat onze beroepen zo op elkaar lijken,” vertelde ze en vroeg daarna “Werk je al lang als agente?” Eve knikte en ja met een glimlach, het was inderdaad grappig dat hun beroepen op elkaar leken. Op de vraag of ze al lang agent was moest ze even na denken. Het was eigenlijk voor het eerst dat nu een agent is, wat ze deed op Axion kon ze niet echt agenten werk noemen. “Nog niet zo lang. En jij ?” antwoordde ze nonchalant. Aangezien Eve hier nog geen maand was, werkte ze ook nog niet zo lang. Maar ze vond dat informatie wat zij niet echt hoefde te weten. Ze keek naar de bomen die waaide door de wind en daardoor een paar blaadjes verloren, die dan vredig weer naar beneden dwarrelde. Het was hier lekker rustig een fijne plek om dus even te ontspannen. Eve kon nu niet echt op een onderwerp komen, waar ze het over kon hebben met het meisje. Maar hopelijk wist zij nog iets.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Kerato

Amy Kerato


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Amalthea/The unicorn
Status: Gezond
Quote: I am the only unicorn there is? The last?

A forest... sort of [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A forest... sort of [open]   A forest... sort of [open] Emptyza okt 18, 2014 3:24 pm

‘Nog niet zo lang. En jij ?’ luidde het antwoord van Eve op de vraag van Amy of ze al lang als agente werkte. Dus zij was ook pas recent begonnen met haar baan? Toevallig gold dat ook voor Amy, ook al verbaasde haar dat niet echt meer aangezien ze ook al allebei banen hadden die redelijk met elkaar overeenkwamen. “Ik ben ook nog maar kort geleden begonnen. Het is niet de best betaalde baan ooit, maar het is leuk om te doen,” antwoordde ze, waarna ze weer voor zich uitkeek. Ze wist niet goed waarover ze nog meer kon praten met iemand die ze nog maar net kende, aangezien ze nog niet bepaald veel beleefd had sinds ze hier was en nog meer vrijgeven over zichzelf of zelfs haar verleden zag ze niet echt zitten op het moment. “Het was  fijn om even een gesprek gevoerd te hebben,” zei ze ten slotte met een zachte glimlach.

OOC: Ik denk dat ik het topic hier maar afsluit, ik heb niet veel inspiratie meer voor hier atm ^^”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




A forest... sort of [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A forest... sort of [open]   A forest... sort of [open] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» And you are? [OPEN]
» What is happening? [open]
» Don't fall a sleep [OPEN]
» Covering some songs [open]
» Mind If I Take A Seat? || OPEN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: reality :: noorder park-