Cbox
Promise me Magic
Personified animation roleplay
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
plot rules linkpartners faceclaim players characters

Deel
 What is happening? [open]
Kiara King

Kiara King


Aantal berichten : 28
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Kiara
Status: Missing memories
Quote: "Them? Us. Look at them, they are us. Do you see any differences?"

What is happening? [open] Empty
BerichtOnderwerp: What is happening? [open]   What is happening? [open] Emptyma sep 22, 2014 7:04 pm


Kiara King
Words: 263, Tag: ---

Ze opende haar ogen en kneep ze meteen weer dicht. Ze lag op iets hards, zo te voelen een bankje. Opnieuw opende het meisje haar ogen en draaide haar gezicht weg van de felle zon. Met een kreun ging ze zitten en keek om haar heen. Waar ben ik? Waarom herkende ze niets van deze plek? Ze kon wel precies zeggen wat een boom was, en wat een auto was, tot haar verbazing. Maar toen ze terug wilde denken - aan wat dan ook - bleven haar gedachten leeg. Had ze geen herinneringen?! Ze probeerde wanhopig terug de denken aan de laatste herinnering die ze had, maar dat was die toen ze net - een paar seconden geleden - tegen de felle zon keek. Dit kan niet! Angstig keek het meisje om zich heen. Waar was ze? Ze probeerde zichzelf weer tot rust te manen. In paniek raken ging haar niet helpen. Oke, waar leek dit op? Ze stond op en begon een beetje wankel te lopen. Op het eerste gezicht leken het haar huizen, de gebouwen om haar heen. Maar toen zag ze dat het winkeltjes waren. Hoe ze dat wist - God mocht het weten. Ze zag verschillende mensen lopen, sommigen alleen, anderen met een gezin. Ze keek met pijn naar een gezinnetje. Waar waren haar ouders? Wíe waren haar ouders? Paniek overspoelde haar weer. Waarom wist ze niet wie haar ouders waren? Totaal in gedachten liep ze door, tot ze tegen iemand aan botste en nog maar net haar evenwicht kon houden. "Oh sorry! Het spijt me!" zei ze geschrokken.





Laatst aangepast door Kiara King op wo sep 24, 2014 7:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn Monday

Marilyn Monday


Aantal berichten : 17

Character sheet
Character: Maid Marian
Status: enjoying the weather!
Quote: Oh, Klucky, surely he must know how much I still love him.

What is happening? [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is happening? [open]   What is happening? [open] Emptyma sep 22, 2014 7:58 pm

what is happening // &kiara
De zon scheen en Marilyn had het niet kunnen weerstaan om zich vandaag op haar aller zomerst te kleden. Het was dan misschien bijna herfst, het was een prachtige dag en niemand kon het haar verbieden om in een luchtig jurkje en een zomerhoed rond te lopen. Misschien dat ze het zelfs waagde om aan een terrasje te gaan zitten. Het enige wat ze op het moment miste was haar vroegere beste vriendin, Lady Clucky. Ze voelde zich van tijd tot tijd schuldig dat ze wel tijd had besteed aan het zoeken naar Robin, maar niet naar haar hartsvriendin. Zeker nu zij en Robin weer samen waren had ze geen tijd meer om het land door te zoeken. Wel, eigenlijk had ze het wel, maar ze deed het niet. Haar tijd en gedachtes gingen momenteel uit naar haar leven nu, en de nabije toekomst. Haar bruiloft stond namelijk op de planning, en hoewel ze het niet recht in Clucky’s gezicht zou wagen te zeggen, was dat toch belangrijker dan het zoeken naar haar vriendin.

Marilyn besteedde veel aandacht aan haar omgeving en dan voornamelijk de mensen om haar heen. Zo nu en dan herkende ze een gezicht van haar werk. Kinderen kwamen haar vaak begroeten als ze haar herkenden als zuster. Ze was erg geliefd bij de jonkies, en daar had ze absoluut geen problemen mee. Het viel haar op dat er vaak mensen rondliepen die leken alsof ze in de war waren. Ze had inderdaad gehoord dat er vaak mensen binnenkwamen in het ziekenhuis met geheugenverlies. Ze voelde zich schuldig voor deze arme zielen, al vroeg ze zich wel af waar het door kwam. Zo vaak als het hier voor kwam, gebeurde niet in andere plaatsen. Dat had ze gezien in statistieken. Er moest een verklaring voor zijn, net als dat er een verklaring moest zijn voor haar verandering van vos naar mens. Ze klaagde niet, ze was alleen verward.

Verward, en verzonken in gedachten blijkbaar, want ze had totaal niet gezien dat er een meisje in haar pad was verschenen. Het meisje had zelf nauwelijks haar excuses aangeboden, of Marilyn flapte er zelf al een verontschuldiging uit. “Kind! Sorry, ik keek niet uit!” Haar handen gingen meteen in zuster-modus en kregen de neiging aan het meisje te zitten om te zien of ze niks had. Ze had er een beetje wankel uit gezien, maar verder was het geen harde klap geweest, dus was onderzoeken helemaal niet nodig. Ze hield haar handen in bedwang, maar kon het niet laten om er eentje geruststellend op de schouder van het meisje te plaatsen. “Ik wilde je niet laten schrikken. Dit is volledig mijn fout, je hoeft je excuses niet aan te bieden.” Een zachte grijns stond om haar lippen. Als het meisje maar niet te boos of geschrokken was…
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara King

Kiara King


Aantal berichten : 28
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Kiara
Status: Missing memories
Quote: "Them? Us. Look at them, they are us. Do you see any differences?"

What is happening? [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is happening? [open]   What is happening? [open] Emptyma sep 22, 2014 8:53 pm


Kiara King
Words: ---, Tag: ---

Kiara Wat? Wat was dat? Waar kwam dat vandaan. Wacht. Kiara. het klonk bekend. Het was haar naam! Zij was Kiara! Opgelucht zuchtte ze, blij dat ze haar naam tenminste wist. Zou de rest van haar geheugen ook weer terug komen? Ze werd uit haar gedachten gerukt toen ze tegen een vrouw op botste. Geschrokken bood ze haar excuses aan, bijna gelijk met de vrouw voor haar."Kind! Sorry, ik keek niet uit!" zei de vrouw. Ze legde een hand op Kiara's schouder. Het meisje schrok eerst even, maar kon dat redelijk goed verbergen. Langzaam drong het tot haar door dat de vrouw het goed bedoelde. “Ik wilde je niet laten schrikken. Dit is volledig mijn fout, je hoeft je excuses niet aan te bieden.” zei de vrouw. Kiara knipperde wat verward met haar ogen. "Oh, euh. Ik lette ook niet op hoor..." mompelde ze. Er liepen wat kinderen langs, die de vrouw blijkbaar kende. Kiara hoorde een paar keer het woord 'zuster'. En tot haar verbazing wist ze wat dat was. Die werkten in ziekenhuizen. Kiara beet op haar lip. Misschien kon zij haar wel vertellen waarom ze niets meer wist. Maar kon ze dat zomaar vragen? Dat was toch raar! Kiara durfde het niet. Maar ze kon ook niet met dit lege gevoel blijven rondlopen. "Bent u een zuster? Zo ja, euhm. Dit klinkt heel raar, maar... Ik weet niets meer van mijn afgelopen jaren. Ik weet niet wie mijn ouders zijn, niets. Ik herinner me net mijn naam weer. Komt dat vaker voor?" vroeg Kiara. De onzekerheid in haar stem was bijna tastbaar.



Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn Monday

Marilyn Monday


Aantal berichten : 17

Character sheet
Character: Maid Marian
Status: enjoying the weather!
Quote: Oh, Klucky, surely he must know how much I still love him.

What is happening? [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is happening? [open]   What is happening? [open] Emptywo sep 24, 2014 10:06 pm

what is happening // &kiara
Het meisje scheen verward te zijn. Iets wat Marilyn heel goed kon begrijpen, want ze was zelf ook overdonderd door de plotselinge botsing. Gelukkig was ze het van zichzelf gewend, en had ze inmiddels wel geleerd dat ongelukjes nou eenmaal gebeurden. Ze had er vaak genoeg mee te maken gekregen in het ziekenhuis. Niet dat ze zelf veel fouten maakte of iets dergelijks! Maar er kwamen vaak kinderen binnen met de vreemdste verhalen van hoe ze gewond waren geraakt. Het was één van de dingen die ze eigenlijk heel schattig vond aan kinderen: hun avontuurlijkheid. Dat was immers ook één van de dingen waar ze voor gevallen was in Rolo.

Haar hand haalde ze van de schouder van het meisje af. Ze had het idee dat het haar niet echt comfortabel maakte, en het was niet haar bedoeling om nare gevoelens te veroorzaken. Die scheen het meisje al genoeg te hebben, want ze vertelde aan Marilyn dat ze aan geheugenverlies leed.
De brunette deed haar best om niet al te bedroefd te lijken. Ze moest een professionele houding aannemen, zelfs als ze eigenlijk niet aan het werk was. Dit ging namelijk wel over werk – of nou ja, de gezondheid van het meisje. Ze haalde diep adem en zocht woorden die haar hopelijk niet al te erg van streek zouden maken.

“Geheugenverlies is een vaker voorkomende kwaal. Ik werk vaak met kinderen die hun geheugen kwijt zijn, dus ik kan je helpen je meer te herinneren. Ik kan je helaas niet garanderen dat het helpt, maar als je wil, dan kunnen we de gok wagen?” Ze deed haar uiterste best eerlijk te blijven en toch positief. Het was haar met de andere zusters immers al vaker gelukt om kinderen met geheugenverlies te helpen een aantal belangrijke herinneringen terug te krijgen. “Ik moet je dan wel meenemen naar het ziekenhuis, als je het niet erg vindt.”

Marilyn vroeg zich af of dit genoeg was om het meisje te helpen. Van hoe haar stem klonk en hoe ze keek, maakte de brunette op dat ze misschien niet zo gemakkelijk vreemdelingen vertrouwde – zelfs niet als ze wist dat deze een baan had waarmee ze haar kon helpen. Er was niet echt een manier om dit te verhelpen, behalve zorgen dat het meisje haar beter leerde kennen. Ze kon op zijn minst een poging doen tot, toch? “Je zei dat je je je naam herinnerde, toch? Zou ik mogen vragen wat die is? Mijn naam is Marilyn Monday.” Haar stem klonk rustig en vriendelijk. Ze wilde immers het meisje zo goed mogelijk helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara King

Kiara King


Aantal berichten : 28
Leeftijd : 25

Character sheet
Character: Kiara
Status: Missing memories
Quote: "Them? Us. Look at them, they are us. Do you see any differences?"

What is happening? [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is happening? [open]   What is happening? [open] Emptydo sep 25, 2014 1:13 pm


Kiara King
Words: ---, Tag: ---

De bedroefde blik in de ogen van de vrouw tegen over haar - ookal was het maar even - maakte Kiara nog onzekerder. Was het zo raar? Of ernstig? “Geheugenverlies is een vaker voorkomende kwaal. Ik werk vaak met kinderen die hun geheugen kwijt zijn, dus ik kan je helpen je meer te herinneren. Ik kan je helaas niet garanderen dat het helpt, maar als je wil, dan kunnen we de gok wagen?” zei de vrouw. Kiara beet even op haar lip. Als ze haar geheugen terug kon krijgen... “Ik moet je dan wel meenemen naar het ziekenhuis, als je het niet erg vindt.” Kiara twijfelde. Ze wist niets van deze wereld. Moest ze dan de eerste beste vrouw waar ze tegen op botste vertrouwen? Aan de andere kant, ze moest wel dingen leren over deze wereld. Dat was haar al wel meteen duidelijk. Langzaam knikte het meisje dus. "Als je een poging kan doen om mijn geheugen terug te krijgen doe ik alles." zei Kiara. Ze kon niet verder met het idee dat ze een kans op haar geheugen had verkeken. Dat kon ze niet doen.

“Je zei dat je je je naam herinnerde, toch? Zou ik mogen vragen wat die is? Mijn naam is Marilyn Monday.” stelde de vrouw zichzelf voor. Kiara was even weer verebaast. Had deze vrouw twee namen? Voor en achternaam. Wat. Ze wist haar eigen achternaam niet. "Ik... Ik heet Kiara..." Nee, er schoot haar geen eventuele achternaam binnen. Waarom? Wat was dit, waarom was ze niet gewoon normaal? "Meer weet ik niet..." stamelde ze.



Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn Monday

Marilyn Monday


Aantal berichten : 17

Character sheet
Character: Maid Marian
Status: enjoying the weather!
Quote: Oh, Klucky, surely he must know how much I still love him.

What is happening? [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is happening? [open]   What is happening? [open] Emptydi okt 07, 2014 5:48 pm

what is happening // &kiara
Dankbaarheid was niet de eerste emotie die Marilyn verwacht had te voelen toen het meisje instemde om te proberen haar geheugen terug te halen. Het was wel een begrijpelijke reactie: Marilyn wilde immers niets liever dan het meisje helpen, maar zou dat niet doen zonder haar toestemming. Wel zou ze zich immens schuldig voelen als ze het meisje aan haar lot over had moeten laten. Vandaar dat ze dankbaar was.

Ze stelde zich voor, en gaf ook het meisje de kans om zich voor te stellen. Haar naam was Kiara, vertelde ze. Een achternaam noemde ze niet, maar daar had Marilyn ook niet op gerekend. De meeste kinderen herinnerden zich alleen hun voornaam. Zelfs volwassenen kwamen meestal niet verder dan dat tot een week in de training. Marilyn knikte om te laten merken dat ze haar gehoord had. “Kiara, wat een mooie naam.” Ze grijnsde lieflijk. Helaas was er geen tijd op het moment om een band op te bouwen met Kiara. Dat moest wachten tot ze zich in het ziekenhuis bevonden. “Ik zie er naar uit om je te helpen.” Ze legde opnieuw voor een kort moment haar hand op de schouder van het meisje, voor ze haar losliet en hem uitstrekte met als bedoeling dat Kiara hem vastpakte. Met haar andere hand viste ze haar mobiele telefoon uit haar handtas. Rolo wilde haar en het meisje vast wel even naar het ziekenhuis brengen, en anders had ze daar wel een collega voor.

“Oh, overigens – vanwege de administratie zal je wel een achternaam moeten opgeven als ik je naar het ziekenhuis breng. Het hoeft niet je echte achternaam te zijn tot je je deze herinnert, als het maar iets is waar je je comfortabel bij voelt.” Het was te merken dat Marilyn haar best deed om het meisje zich thuis te laten voelen. Ze hield zielsveel van kinderen, en vond het eigenlijk jammer dat ze er zelf nog geen had. Ach, dat gaf haar wel meer tijd om de kinderen op haar werk te leren kennen. “Je kan er nog even over nadenken, het ziekenhuis is een klein stukje rijden. Je wordt hopelijk niet wagenziek?” Ze keek Kiara voor een kort moment aan, voor ze zich volledig op haar mobiele telefoon concentreerde. Als eerste belde ze haar verloofde op, die helaas niet op nam. Hij was vast te druk met zijn werk. Gelukkig was hij niet haar enige optie, en hoewel ze natuurlijk het liefst met Rolo mee reisde, moest ze toegeven dat het handiger was als ze iemand belde die direct van het ziekenhuis kwam.

“Hai Trina! Ja, het is heerlijk weer – maar daarom bel ik niet. Ik heb een meisje gevonden met geheugenverlies, een tiener. Ze weet alleen haar naam. Kiara. Ik denk het wel. Trina, ze heeft geheugenverlies, geen gebroken been! Uh, dat heb ik nog niet gevraagd. Nee, ik – ik wilde alleen weten of je ons kon komen ophalen. Ze kan beter behandeld worden in het ziekenhuis. Kan dat? Oh, je bent een heldin! Tot zo!”


Direct nadat ze had opgehangen, keerde Marilyn zich weer naar Kiara toe. Waarschijnlijk had die ongeveer iets kunnen opmaken uit het gesprek, maar het was toch altijd zo netjes om te vertellen wat nou de conclusie was. “Trina komt er zo aan met haar auto. Je ziet er fit genoeg uit om gewoon te kunnen zitten, dus een ambulance leek me niet nodig. Als je nog vragen hebt terwijl we wachten, mag je ze altijd stellen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




What is happening? [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is happening? [open]   What is happening? [open] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» And you are? [OPEN]
» A forest... sort of [open]
» Mind If I Take A Seat? || OPEN
» Birds and cages [open]
» Don't fall a sleep [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Promise me Magic :: reality :: binnenstad-